E-commerce w praktyce – Kurs otwarty

30h
6
Początkujący

Kurs “E-commerce w praktyce” poprowadzi Cię krok po kroku przez kolejne etapy budowy i uruchomienia własnego e-biznesu w postaci e-sklepu lub serwisu internetowego. To 10 modułów tematycznych praktycznej wiedzy, instrukcji, przykładów i rozwiązań dla 3 najbardziej popularnych e-produktów w sieci – wszystko do natychmiastowego i samodzielnego wdrożenia.

Z kursu dowiesz się przede wszystkim, jak zbudować dobre długotrwałe fundamenty swojego własnego e-biznesu (sprzedaż towarów fizycznych, usług i produktów cyfrowych), w tym jak wybrać e-produkt i model biznesowy, jak stworzyć Unikalną Ofertę Sprzedaży (USP), jak wdrożyć system e-commerce z płatnościami, logistyką, e-mail marketingiem itp., jak zabezpieczyć sprzedaż formalno-prawnie, jak realizować strategię content marketingową pod swoją społeczność z uwzględnieniem działań SEO.

Zapoznaj się z programem kursu:

Kurs da Ci dostęp do zasobów na 30 godzin zegarowych indywidualnej pracy (prezentacje wideo + zasoby tekstowo-graficzne), dzięki czemu zyskasz wiedzę i narzędzia do uruchomienia własnej kampanii promocyjnej pod kątem swojego wybranego produktu.

W pakiecie otrzymasz:

  1. Dostęp do 10 modułów tematycznych i 77 lekcji (w tym 68 lekcji z prezentacjami wideo) do przerobienia, w ramach których omawiane są kluczowe zagadnienia do uruchomienia własnej sprzedaży w sieci (e-commerce):
    • Podstawy działalności e-commerce (Moduł 1)
    • Pierwsze decyzje strategiczne (Moduł 2)
    • Budowa systemu e-commerce (Moduł 3)
    • Wybór systemu sprzedaży (Moduł 4)
    • Wybór systemów uzupełniających (Moduł 5)
    • Sprzedaż towarów fizycznych (Moduł 6)
    • Sprzedaż usług (tradycyjnych) (Moduł 7)
    • Sprzedaż dostępu (produkty cyfrowe) (Moduł 8)
    • Wymagania formalno-prawne (Moduł 9)
    • Strategia 6C w praktyce (Moduł 10)
  2. Dostęp do instruktażowych prezentacji wideo (68 prezentacji wideo, tj. ponad 18 godzin zegarowych instrukcji), które krok po kroku prowadzą Cię przez kolejne etapy budowy profesjonalnej prezencji w sieci
  3. Dostęp do modułów i prezentacji wideo zachowujesz także po zakończeniu kursu
  4. Dostęp do bezpośredniego wsparcia ze strony autora kursu przez czas trwania kursu (10 tygodni – 1 pytanie na moduł)
  5. Dostęp do aktualizacji kursu, tj. modułów tematycznych i instruktażowych prezentacji wideo

Czego się nauczę?

  • wybór grupy docelowej i produktu (analiza rynku), w tym strategiczne pozycjonowanie biznesu w sieci oraz optymalizację SEO
  • budowa systemu e-commerce, w tym wybór systemu sprzedaży (SaaS, opensource) oraz kluczowych systemów uzupełniających (dostawa, płatność, analityka, e-mail marketing)
  • działania zabezpieczające sprzedaż (certyfikat SSL, regulamin, polityka prywatności, RODO) zgodne z współczesnymi wymogami formalno-prawnymi
  • budowa systemu promocji (Google sieć wyszukiwania, Google sieć displayowa, serwis Facebook, inne)

Kurs jest specjalną edycją online kursu stacjonarnego “E-commerce w praktyce” realizowanego we współpracy z Uniwersytetem Otwartym Uniwersytetu Warszawskiego.

5
Rated 5 out of 5
5 z 5 gwiazdek (na podstawie 15 opinii)

O autorze kursu

dr Przemysław Jóskowiak

Założyciel EECOM
(European Institute for E-commerce)

Od ponad 10 lat wspieram firmy i biznesy w uruchomieniu i optymalizacji swojej prezencji w sieci, w tym przede wszystkim prezencji e-commerce

W ramach agencji e-commerce Instytutu EECOM buduję sklepy internetowe, serwisy internetowe i platformy e-learningowe dla firm i biznesów, naturalnie na bazie WordPress

Od 2013 prowadzę specjalistyczne stacjonarne kursy e-commerce na Uniwersytecie Otwartym Uniwersytetu Warszawskiego: “E-commerce w praktyce”, “Kampania promocyjna w sieci” oraz “WordPress w e-commerce”

Jestem wykładowcą UW i UO UW oraz ekspertem Inkubatora UW

Koszt udziału w kursie: 400 zł brutto

Wystawiam faktury VAT

Po zakończeniu kursu otrzymasz certyfikat ukończenia kursu 🙂

Tematy kursu

83lekcji30h

Wprowadzenie

Instrukcja obsługi platformy5:48
Harmonogram kursu
Program kursu6:41
Wsparcie w ramach kursu
Certyfikat EECOM

MODUŁ 1 – Podstawy działalności e-commerce

MODUŁ 2 – Pierwsze decyzje strategiczne

MODUŁ 3 – Budowa systemu e-commerce

MODUŁ 4 – Wybór systemu sprzedaży

MODUŁ 5 – Wybór systemów uzupełniających

MODUŁ 6 – Sprzedaż towarów fizycznych

MODUŁ 7 – Sprzedaż usług (tradycyjnych)

MODUŁ 8 – Sprzedaż dostępu (produkty cyfrowe)

MODUŁ 9 – Wymagania formalno-prawne

MODUŁ 10 – Strategia 6C w praktyce

Autor platformy kursyecommerce.pl

Dyrektor generalny w EECOM - European Institute for E-commerce --- Założyciel EECOM (European Institute for E-commerce), właściciel Stratego24, praktyk z wieloletnim doświadczeniem, autor kursów know-how “E-biznes w praktyce”, “E-marketing w praktyce”, “Business & Management”, “E-commerce w praktyce”, “Kampania promocyjna w sieci”, “Social media w e-commerce”, “WordPress w e-commerce” oraz podręczników know-how dla firm i biznesów o budowie profesjonalnej prezencji w sieci, wykładowca UW i UO UW, ekspert Inkubatora UW
0 (0 ratings)

7 Courses

271 students

400.00 
Ostatnia aktualizacja
28 lutego 2021

Kurs zawiera

  • ponad 18 godzin zegarowych instruktażowych prezentacji wideo
  • 77 lekcji do przerobienia, w tym 68 lekcji z prezentacjami wideo
  • 10 modułów tematycznych
  • schematy i grafiki dydaktyczne
  • szablony dydaktyczne
  • materiały dydaktyczne PDF
  • formularz szybkich pytań w ramach wsparcia
  • dostęp nielimitowany
  • bezpłatne aktualizacje

Docelowi odbiorcy

  • jeśli chcesz rozpocząć lub zoptymalizować sprzedaż towarów fizycznych (poprzez sklep internetowy)
  • jeśli chcesz rozpocząć lub zoptymalizować sprzedaż usług (poprzez serwis internetowy)
  • jeśli chcesz rozpocząć lub zoptymalizować sprzedaż produktów cyfrowych (dostępu do zamkniętej treści)
  • jeśli chcesz nauczyć się budować profesjonalną prezencję w sieci