E-commerce w praktyce – Kurs otwarty

30h
Początkujący
Odtwórz wideo
400.00 

Kurs “E-commerce w praktyce” poprowadzi Cię krok po kroku przez kolejne etapy budowy i uruchomienia własnego e-biznesu w postaci e-sklepu lub serwisu internetowego. To 10 modułów tematycznych praktycznej wiedzy, instrukcji, przykładów i rozwiązań dla 3 najbardziej popularnych e-produktów w sieci – wszystko do natychmiastowego i samodzielnego wdrożenia.

Aktualizacja
12 września 2021
Liczba kursantów

110

Tematy kursu

85lekcji30h

Wprowadzenie

Instrukcja obsługi platformy17:08
Harmonogram kursu
Program kursu6:41
Wsparcie w ramach kursu
Dyplom EECOM
Newsletter platformy

MODUŁ 1 – Podstawy działalności e-commerce

MODUŁ 2 – Pierwsze decyzje strategiczne

MODUŁ 3 – Budowa systemu e-commerce

MODUŁ 4 – Wybór systemu sprzedaży

MODUŁ 5 – Wybór systemów uzupełniających

MODUŁ 6 – Sprzedaż towarów fizycznych

MODUŁ 7 – Sprzedaż usług (tradycyjnych)

MODUŁ 8 – Sprzedaż dostępu (produkty cyfrowe)

MODUŁ 9 – Wymagania formalno-prawne

MODUŁ 10 – Strategia 6C w praktyce

Zyskasz kompetencje cyfrowe dla swojej pracy zawodowej i/lub własnego biznesu

Kompetencje sprzedażowe

Podstawowe umiejętności związane z uruchomieniem sprzedaży w sieci

Kurs zawiera

  • 10 modułów tematycznych
  • 77 lekcji treściowych
  • 68 prezentacji wideo (ponad 18 godzin zegarowych)
  • schematy i grafiki dydaktyczne
  • szablony dydaktyczne
  • materiały dydaktyczne PDF
  • formularz szybkich pytań w ramach wsparcia
  • dostęp nielimitowany
  • bezpłatne aktualizacje

Czego się nauczę?

  • wybór grupy docelowej i produktu (analiza rynku), w tym strategiczne pozycjonowanie biznesu w sieci oraz optymalizację SEO
  • budowa systemu e-commerce, w tym wybór systemu sprzedaży (SaaS, opensource) oraz kluczowych systemów uzupełniających (dostawa, płatność, analityka, e-mail marketing)
  • działania zabezpieczające sprzedaż (certyfikat SSL, regulamin, polityka prywatności, RODO) zgodne z współczesnymi wymogami formalno-prawnymi
  • budowa systemu promocji (Google sieć wyszukiwania, Google sieć displayowa, serwis Facebook, inne)

Docelowi odbiorcy

  • jeśli chcesz rozpocząć lub zoptymalizować sprzedaż towarów fizycznych (poprzez sklep internetowy)
  • jeśli chcesz rozpocząć lub zoptymalizować sprzedaż usług (poprzez serwis internetowy)
  • jeśli chcesz rozpocząć lub zoptymalizować sprzedaż produktów cyfrowych (dostępu do zamkniętej treści)
  • jeśli chcesz nauczyć się budować profesjonalną prezencję w sieci

Autor kursu i platformy kursyecommerce.pl

Dyrektor generalny w EECOM - European Institute for E-commerce --- Założyciel EECOM (European Institute for E-commerce), właściciel Stratego24, praktyk z wieloletnim doświadczeniem, autor kursów know-how “E-biznes w praktyce”, “E-marketing w praktyce”, “Business & Management”, “E-commerce w praktyce”, “Kampania promocyjna w sieci”, “Social media w e-commerce”, “WordPress w e-commerce” oraz podręczników know-how dla firm i biznesów o budowie profesjonalnej prezencji w sieci, wykładowca UW i UO UW, ekspert Inkubatora UW
0 (0 ratings)

16 Courses

636 students

0
TWÓJ KOSZYK
  • Koszyk jest pusty.