Wprowadzenie

MODUŁ 1 – Podstawy działalności e-commerce?

W tym module zapoznasz się z podstawami prowadzenia działalności e-commerce w sieci, przede wszystkimi z kluczowymi pojęciami e-commerce, których właściwe zrozumienie pomoże Ci podjąć odpowiednie decyzje strategiczne dla sprzedaży produktów w sieci

MODUŁ 2 – Pierwsze decyzje strategiczne?

W tym module dowiesz się, jakie znaczenie mają pierwsze decyzje strategiczne dla budowy profesjonalnej prezencji w sieci oraz dlaczego wdrożenie Strategii 6C jest najlepszą drogą do osiągnięcia tego celu

MODUŁ 3 – Budowa systemu e-commerce?

W tym module dowiesz się, czym jest system e-commerce od strony praktycznej oraz jakie są najważniejsze etapy budowy takiego systemu. Poznasz także szablon wdrożenia sprzedaży e-commerce, który pozwoli Ci uporządkować kolejne działania

MODUŁ 4 – Wybór systemu sprzedaży?

W tym module dowiesz się, czym jest system sprzedaży od strony technicznej, jakie są jego rodzaje, struktury i realne przykłady oraz przede wszystkim, jak wybrać system sprzedaży dla swojego e-produktu i modelu biznesowego

MODUŁ 5 – Wybór systemów uzupełniających?

W tym module uzyskasz podstawowe informacje o systemach uzupełniających (podsystemach) wspierających funkcjonowanie systemu e-commerce oraz o tym, jak wybrać systemy odpowiednie dla swojej firmy lub biznesu

MODUŁ 6 – Sprzedaż towarów fizycznych?

W tym module zapoznasz się z istotą i kluczowymi cechami sprzedaży towarów fizycznych oraz poznasz przykłady realnych e-sklepów, dzięki czemu będziesz mógł się zainspirować i przygotować do własnej działalności

MODUŁ 7 – Sprzedaż usług (tradycyjnych)?

W tym module zapoznasz się z istotą i kluczowymi cechami sprzedaży usług w sieci oraz poznasz przykłady realnych e-biznesów, dzięki czemu będziesz mógł się zainspirować i przygotować do własnej działalności

MODUŁ 8 – Sprzedaż dostępu (produkty cyfrowe)?

W tym module zapoznasz się z istotą i kluczowymi cechami sprzedaży dostępu w sieci oraz poznasz przykłady realnych e-biznesów, dzięki czemu będziesz mógł się zainspirować i przygotować do własnej działalności

MODUŁ 9 – Wymagania formalno-prawne?

W tym module dowiesz się, jakie wymogi formalno-prawne musisz spełnić, aby działać w sieci w sposób bezpieczny i zgodny z prawem oraz abyś mógł budować wizerunek profesjonalnego dostawcy wybranego e-produktu

MODUŁ 10 – Strategia 6C w praktyce?

W tym module dowiesz się, jak praktycznie wykorzystać Strategię 6C do budowy profesjonalnej prezencji w sieci dla swojego e-biznesu, czyli jakie czynności musisz podjąć krok po kroku. Moduł jest podsumowaniem poprzednich części
Lekcja 1 – Podstawowe pojęcia e-commerce

Lekcja 1 – Podstawowe pojęcia e-commerce


Podstawy prowadzenia działalności e-commerce w sieci to przede wszystkimi kluczowe pojęcia e-commerce, których właściwe zrozumienie jest fundamentem odpowiednich decyzji strategicznych dla sprzedaży produktów w sieci.

Pojęcia e-commerce są ściśle powiązane z pytaniami o produkt, miejsce i sposób sprzedaży w sieci, czyli ich właściwe zrozumienie to pierwszy krok w kierunku znalezienia odpowiedzi na następujące pytania:

  • Co mogę sprzedawać w sieci? – Pytamy o produkt

  • Jak mogę sprzedawać w sieci? – Pytamy o miejsce

  • Co warunkuje skuteczną sprzedaż w sieci? – Pytamy o sposób

0
TWÓJ KOSZYK
  • Koszyk jest pusty.