Platforma e-learningowa dla kursów e-commerce
#digitalstrong

E-commerce w praktyce – Kurs UO UW

30h
133
Początkujący
367.00 
Ostatnia aktualizacja
15 czerwca 2021

Kurs “E-commerce w praktyce” poprowadzi Cię krok po kroku przez kolejne etapy budowy i uruchomienia własnego e-biznesu w postaci e-sklepu lub serwisu internetowego. To 10 modułów tematycznych praktycznej wiedzy, instrukcji, przykładów i rozwiązań dla 3 najbardziej popularnych e-produktów w sieci – wszystko do natychmiastowego i samodzielnego wdrożenia.

logo-ds

Tematy kursu

107lekcji30h

Wprowadzenie

Instrukcja obsługi platformy5:48
Harmonogram kursu
Program kursu6:41
Zasady zaliczenia kursu
Certyfikat UO UW
Zaproszenie do grupy na Facebooku
Newsletter platformy

WEBINARY – Terminy i nagrania

MODUŁ 1 – Podstawy działalności e-commerce

MODUŁ 2 – Pierwsze decyzje strategiczne

MODUŁ 3 – Budowa systemu e-commerce

MODUŁ 4 – Wybór systemu sprzedaży

MODUŁ 5 – Wybór systemów uzupełniających

MODUŁ 6 – Sprzedaż towarów fizycznych

MODUŁ 7 – Sprzedaż usług (tradycyjnych)

MODUŁ 8 – Sprzedaż dostępu (produkty cyfrowe)

MODUŁ 9 – Wymagania formalno-prawne

MODUŁ 10 – Strategia 6C w praktyce

Z kursu dowiesz się przede wszystkim, jak zbudować dobre długotrwałe fundamenty swojego własnego e-biznesu (sprzedaż towarów fizycznych, usług i produktów cyfrowych), w tym jak wybrać e-produkt i model biznesowy, jak stworzyć Unikalną Ofertę Sprzedaży (USP), jak wdrożyć system e-commerce z płatnościami, logistyką, e-mail marketingiem itp., jak zabezpieczyć sprzedaż formalno-prawnie, jak realizować strategię content marketingową pod swoją społeczność z uwzględnieniem działań SEO.

Odtwórz wideo

Kurs zawiera

  • webinary na żywo - 12 godzin zegarowych
  • ponad 18 godzin zegarowych instruktażowych prezentacji wideo
  • 77 lekcji do przerobienia, w tym 68 lekcji z prezentacjami wideo
  • 10 modułów tematycznych
  • schematy i grafiki dydaktyczne
  • szablony dydaktyczne
  • materiały dydaktyczne PDF
  • formularz szybkich pytań w ramach wsparcia
  • dostęp nielimitowany
  • bezpłatne aktualizacje
logo-ds

Zyskasz kompetencje cyfrowe dla swojej pracy zawodowej i/lub własnego biznesu

Kompetencje sprzedażowe

Podstawowe umiejętności związane z uruchomieniem sprzedaży w sieci

Kurs da Ci dostęp do zasobów na 30 godzin zegarowych indywidualnej pracy (prezentacje wideo + zasoby tekstowo-graficzne), dzięki czemu zyskasz wiedzę i narzędzia do uruchomienia własnej sprzedaży e-commerce w sieci pod kątem swojego wybranego produktu. Dodatkowo możesz uczestniczyć w regularnych spotkaniach na żywo (webinary) przez czas trwania kursu.

W pakiecie otrzymasz:

  1. Dostęp do 11 spotkań na żywo (webinary – 12 godzin zegarowych) zgodnie z harmonogramem grupy UO UW
  2. Dostęp do 10 modułów tematycznych i 77 lekcji (w tym 68 lekcji z prezentacjami wideo) do przerobienia, w ramach których omawiane są kluczowe zagadnienia do uruchomienia własnej sprzedaży w sieci (e-commerce):
    • Podstawy działalności e-commerce (Moduł 1)
    • Pierwsze decyzje strategiczne (Moduł 2)
    • Budowa systemu e-commerce (Moduł 3)
    • Wybór systemu sprzedaży (Moduł 4)
    • Wybór systemów uzupełniających (Moduł 5)
    • Sprzedaż towarów fizycznych (Moduł 6)
    • Sprzedaż usług (tradycyjnych) (Moduł 7)
    • Sprzedaż dostępu (produkty cyfrowe) (Moduł 8)
    • Wymagania formalno-prawne (Moduł 9)
    • Strategia 6C w praktyce (Moduł 10)
  3. Dostęp do instruktażowych prezentacji wideo (68 prezentacji wideo, tj. ponad 18 godzin zegarowych instrukcji), które krok po kroku prowadzą Cię przez kolejne etapy budowy profesjonalnej prezencji w sieci
  4. Dostęp do modułów i prezentacji wideo zachowujesz także po zakończeniu kursu
  5. Dostęp do bezpośredniego wsparcia ze strony autora kursu przez czas trwania kursu 
  6. Dostęp do aktualizacji kursu, tj. modułów tematycznych i instruktażowych prezentacji wideo

Docelowi odbiorcy

  • jeśli chcesz rozpocząć lub zoptymalizować sprzedaż towarów fizycznych (poprzez sklep internetowy)
  • jeśli chcesz rozpocząć lub zoptymalizować sprzedaż usług (poprzez serwis internetowy)
  • jeśli chcesz rozpocząć lub zoptymalizować sprzedaż produktów cyfrowych (dostępu do zamkniętej treści)
  • jeśli chcesz nauczyć się budować profesjonalną prezencję w sieci

Czego się nauczę?

  • wybór grupy docelowej i produktu (analiza rynku), w tym strategiczne pozycjonowanie biznesu w sieci oraz optymalizację SEO
  • budowa systemu e-commerce, w tym wybór systemu sprzedaży (SaaS, opensource) oraz kluczowych systemów uzupełniających (dostawa, płatność, analityka, e-mail marketing)
  • działania zabezpieczające sprzedaż (certyfikat SSL, regulamin, polityka prywatności, RODO) zgodne z współczesnymi wymogami formalno-prawnymi
  • budowa systemu promocji (Google sieć wyszukiwania, Google sieć displayowa, serwis Facebook, inne)

Autor kursu i platformy kursyecommerce.pl

Dyrektor generalny w EECOM - European Institute for E-commerce --- Założyciel EECOM (European Institute for E-commerce), właściciel Stratego24, praktyk z wieloletnim doświadczeniem, autor kursów know-how “E-biznes w praktyce”, “E-marketing w praktyce”, “Business & Management”, “E-commerce w praktyce”, “Kampania promocyjna w sieci”, “Social media w e-commerce”, “WordPress w e-commerce” oraz podręczników know-how dla firm i biznesów o budowie profesjonalnej prezencji w sieci, wykładowca UW i UO UW, ekspert Inkubatora UW
0 (0 ratings)

7 Courses

368 students

0
TWÓJ KOSZYK
  • Koszyk jest pusty.