Kampania promocyjna w sieci – Kurs otwarty

30h
Początkujący
Odtwórz wideo
400.00 

Kurs "Kampania promocyjna w sieci" poprowadzi Cię krok po kroku przez kolejne etapy uruchomienia promocji w sieci w postaci kampanii promocyjnej. Otrzymasz dostęp do 8 modułów tematycznych praktycznej wiedzy, instrukcji, przykładów i rozwiązań dla realizacji działań promocyjnych w sieci dla 3 najbardziej popularnych e-produktów w sieci.

Aktualizacja
30 sierpnia 2021
Liczba kursantów

101

Tematy kursu

92lekcji30h

Wprowadzenie

Instrukcja obsługi platformy17:08
Harmonogram kursu
Program kursu11:51
Wsparcie w ramach kursu
Dyplom EECOM
Newsletter platformy

MODUŁ 1 – Podstawy działalności marketingowo-promocyjnej

MODUŁ 2 – Podstawowe pojęcia e-marketingowe

MODUŁ 3 – Cele kampanii i bazowa struktura promocji

MODUŁ 4 – Infrastruktura do promocji – strona lądowania

MODUŁ 5 – Przekazy i kreacje reklamowe

MODUŁ 6 – Uruchomienie kampanii promocyjnej

MODUŁ 7 – Kampania promocyjna od strony technicznej

MODUŁ 8 – Optymalizacja działań promocyjnych

logo-ds

Zyskasz kompetencje cyfrowe dla swojej pracy zawodowej i/lub własnego biznesu

Kompetencje marketingowe

Podstawowe umiejętności związane z realizacją działań marketingowo-promocyjnych

Kurs zawiera

  • 8 modułów tematycznych
  • 84 lekcji treściowych
  • 78 prezentacji wideo (ponad 24 godziny zegarowe)
  • schematy i grafiki dydaktyczne
  • szablony dydaktyczne
  • materiały dydaktyczne PDF
  • formularz szybkich pytań w ramach wsparcia
  • dostęp nielimitowany
  • bezpłatne aktualizacje

Czego się nauczę?

  • wybór celu kampanii (świadomość, decyzja, działanie) i budżetu
  • wybór kanałów promocji pod kątem celu i budżetu
  • wybór produktów do promocji pod kątem celu i kanałów
  • przygotowanie infrastruktury do promocji (strona lądowania) pod kątem celu i kanałów
  • przygotowanie kampanii od strony merytorycznej (tekst + grafika)
  • powiązanie infrastruktury z systemami zewnętrznymi (np. analityka, e-mail)
  • uruchomienie kampanii zgodnie z wybranym celem i budżetem
  • monitorowanie i ocena skuteczności przeprowadzonej kampanii (np. pod kątem konwersji)

Docelowi odbiorcy

  • jeśli chcesz promować towary fizyczne i kierować użytkownika na swój sklep internetowy
  • jeśli chcesz promować usługi i kierować użytkownika na swój serwis internetowy
  • jeśli chcesz promować produkty cyfrowe i kierować użytkownika na swój serwis internetowy
  • jeśli chcesz nauczyć się budować system promocji dla swojego biznesu
  • jeśli chcesz nauczyć się projektować i wdrażać kampanie promocyjne dla różnych celów marketingowo-promocyjnych (świadomość, decyzja, działanie)
  • jeśli chcesz nauczyć się budować współczesne strony lądowania dla swoich kampanii promocyjnych

Autor kursu i platformy kursyecommerce.pl

Dyrektor generalny w EECOM - European Institute for E-commerce --- Założyciel EECOM (European Institute for E-commerce), właściciel Stratego24, praktyk z wieloletnim doświadczeniem, autor kursów know-how “E-biznes w praktyce”, “E-marketing w praktyce”, “Business & Management”, “E-commerce w praktyce”, “Kampania promocyjna w sieci”, “Social media w e-commerce”, “WordPress w e-commerce” oraz podręczników know-how dla firm i biznesów o budowie profesjonalnej prezencji w sieci, wykładowca UW i UO UW, ekspert Inkubatora UW
0 (0 ratings)

16 Courses

636 students

0
TWÓJ KOSZYK
  • Koszyk jest pusty.