Kampania promocyjna w sieci – Kurs otwarty

30h
Początkujący
400.00 
Aktualizacja
12 lipca 2021
Liczba kursantów

101

Kurs "Kampania promocyjna w sieci" poprowadzi Cię krok po kroku przez kolejne etapy uruchomienia promocji w sieci w postaci kampanii promocyjnej. Otrzymasz dostęp do 8 modułów tematycznych praktycznej wiedzy, instrukcji, przykładów i rozwiązań dla realizacji działań promocyjnych w sieci dla 3 najbardziej popularnych e-produktów w sieci.

logo-ds

Tematy kursu

92lekcji30h

Wprowadzenie

Instrukcja obsługi platformy5:48
Harmonogram kursu
Program kursu11:51
Wsparcie w ramach kursu
Dyplom EECOM
Newsletter platformy

MODUŁ 1 – Podstawy działalności marketingowo-promocyjnej

MODUŁ 2 – Podstawowe pojęcia e-marketingowe

MODUŁ 3 – Cele kampanii i bazowa struktura promocji

MODUŁ 4 – Infrastruktura do promocji – strona lądowania

MODUŁ 5 – Przekazy i kreacje reklamowe

MODUŁ 6 – Uruchomienie kampanii promocyjnej

MODUŁ 7 – Kampania promocyjna od strony technicznej

MODUŁ 8 – Optymalizacja działań promocyjnych

Z kursu dowiesz się przede wszystkim, jak rozpocząć działania marketingowo-promocyjne dla swojego e-biznesu (sprzedaż towarów fizycznych, usług i produktów cyfrowych), w tym jak zaprojektować, wdrożyć i realizować kampanie promocyjne za pośrednictwem popularnych kanałów promocji (Google, YouToube, Facebook, Instagram, LinkedIn), jak wybrać cel promocyjny, jak budować skuteczne strony lądowania (landing page), jak tworzyć spójne kreacje reklamowe.

Odtwórz wideo

Kurs zawiera

  • 8 modułów tematycznych
  • 84 lekcji treściowych
  • 78 prezentacji wideo (ponad 24 godziny zegarowe)
  • schematy i grafiki dydaktyczne
  • szablony dydaktyczne
  • materiały dydaktyczne PDF
  • formularz szybkich pytań w ramach wsparcia
  • dostęp nielimitowany
  • bezpłatne aktualizacje

Kurs da Ci dostęp do zasobów na 30 godzin zegarowych indywidualnej pracy (prezentacje wideo + zasoby tekstowo-graficzne), dzięki czemu zyskasz wiedzę i narzędzia do uruchomienia własnej kampanii promocyjnej pod kątem swojego wybranego produktu. Dodatkowo możesz uczestniczyć w regularnych spotkaniach na żywo (webinary) przez czas trwania kursu.

W pakiecie otrzymasz:

  1. Dostęp do 8 modułów tematycznych, w ramach których omawiane są kluczowe zagadnienia do uruchomienia kampanii promocyjnej w sieci:
    • Podstawy działalności marketingowo-promocyjnej (Moduł 1)
    • Podstawowe pojęcia e-marketingowe (Moduł 2)
    • Cele kampanii i bazowa struktura promocji (Moduł 3)
    • Infrastruktura do promocji – strona lądowania (Moduł 4)
    • Przekazy i kreacje reklamowe (Moduł 5)
    • Uruchomienie kampanii promocyjnej (Moduł 6)
    • Kampania promocyjna od strony technicznej (Moduł 7)
    • Optymalizacja działań promocyjnych (Moduł 8)
  2. Dostęp do instruktażowych prezentacji wideo, które krok po kroku prowadzą Cię przez kolejne etapy realizacji działań promocyjnych w sieci
  3. Dostęp do modułów i prezentacji wideo zachowujesz także po zakończeniu kursu
  4. Dostęp do bezpośredniego wsparcia ze strony autora kursu przez czas trwania kursu (8 tygodni)
  5. Dostęp do aktualizacji kursu, tj. modułów tematycznych i instruktażowych prezentacji wideo

Docelowi odbiorcy

  • jeśli chcesz promować towary fizyczne i kierować użytkownika na swój sklep internetowy
  • jeśli chcesz promować usługi i kierować użytkownika na swój serwis internetowy
  • jeśli chcesz promować produkty cyfrowe i kierować użytkownika na swój serwis internetowy
  • jeśli chcesz nauczyć się budować system promocji dla swojego biznesu
  • jeśli chcesz nauczyć się projektować i wdrażać kampanie promocyjne dla różnych celów marketingowo-promocyjnych (świadomość, decyzja, działanie)
  • jeśli chcesz nauczyć się budować współczesne strony lądowania dla swoich kampanii promocyjnych

Po zakończeniu kursu otrzymasz dyplom ukończenia kursu 🙂

Czego się nauczę?

  • wybór celu kampanii (świadomość, decyzja, działanie) i budżetu
  • wybór kanałów promocji pod kątem celu i budżetu
  • wybór produktów do promocji pod kątem celu i kanałów
  • przygotowanie infrastruktury do promocji (strona lądowania) pod kątem celu i kanałów
  • przygotowanie kampanii od strony merytorycznej (tekst + grafika)
  • powiązanie infrastruktury z systemami zewnętrznymi (np. analityka, e-mail)
  • uruchomienie kampanii zgodnie z wybranym celem i budżetem
  • monitorowanie i ocena skuteczności przeprowadzonej kampanii (np. pod kątem konwersji)
logo-ds

Zyskasz kompetencje cyfrowe dla swojej pracy zawodowej i/lub własnego biznesu

Kompetencje marketingowe

Podstawowe umiejętności związane z realizacją działań marketingowo-promocyjnych

Autor kursu i platformy kursyecommerce.pl

Dyrektor generalny w EECOM - European Institute for E-commerce --- Założyciel EECOM (European Institute for E-commerce), właściciel Stratego24, praktyk z wieloletnim doświadczeniem, autor kursów know-how “E-biznes w praktyce”, “E-marketing w praktyce”, “Business & Management”, “E-commerce w praktyce”, “Kampania promocyjna w sieci”, “Social media w e-commerce”, “WordPress w e-commerce” oraz podręczników know-how dla firm i biznesów o budowie profesjonalnej prezencji w sieci, wykładowca UW i UO UW, ekspert Inkubatora UW
0 (0 ratings)

7 Courses

369 students

0
TWÓJ KOSZYK
  • Koszyk jest pusty.