Kampania promocyjna w sieci – Kurs UO UW

30h
96
Początkujący

Kurs "Kampania promocyjna w sieci" poprowadzi Cię krok po kroku przez kolejne etapy uruchomienia promocji w sieci w postaci kampanii promocyjnej. Otrzymasz dostęp do 8 modułów tematycznych praktycznej wiedzy, instrukcji, przykładów i rozwiązań dla realizacji działań promocyjnych w sieci dla 3 najbardziej popularnych e-produktów w sieci.

Z kursu dowiesz się przede wszystkim, jak rozpocząć działania marketingowo-promocyjne dla swojego e-biznesu (sprzedaż towarów fizycznych, usług i produktów cyfrowych), w tym jak zaprojektować, wdrożyć i realizować kampanie promocyjne za pośrednictwem popularnych kanałów promocji (Google, YouToube, Facebook, Instagram, LinkedIn), jak wybrać cel promocyjny, jak budować skuteczne strony lądowania (landing page), jak tworzyć spójne kreacje reklamowe.

Kurs da Ci dostęp do zasobów na 30 godzin zegarowych indywidualnej pracy (prezentacje wideo + zasoby tekstowo-graficzne), dzięki czemu zyskasz wiedzę i narzędzia do uruchomienia własnej kampanii promocyjnej pod kątem swojego wybranego produktu. Dodatkowo możesz uczestniczyć w regularnych spotkaniach na żywo (webinary) przez czas trwania kursu.

W pakiecie otrzymasz:

  1. Dostęp do 11 spotkań na żywo (webinary – 12 godzin zegarowych) zgodnie z harmonogramem grupy UO UW
  2. Dostęp do 8 modułów tematycznych, w ramach których omawiane są kluczowe zagadnienia do uruchomienia kampanii promocyjnej w sieci:
    • Podstawy działalności marketingowo-promocyjnej (Moduł 1)
    • Podstawowe pojęcia e-marketingowe (Moduł 2)
    • Cele kampanii i bazowa struktura promocji (Moduł 3)
    • Infrastruktura do promocji – strona lądowania (Moduł 4)
    • Przekazy i kreacje reklamowe (Moduł 5)
    • Uruchomienie kampanii promocyjnej (Moduł 6)
    • Kampania promocyjna od strony technicznej (Moduł 7)
    • Optymalizacja działań promocyjnych (Moduł 8)
  3. Dostęp do instruktażowych prezentacji wideo, które krok po kroku prowadzą Cię przez kolejne etapy realizacji działań promocyjnych w sieci
  4. Dostęp do modułów i prezentacji wideo zachowujesz także po zakończeniu kursu
  5. Dostęp do bezpośredniego wsparcia ze strony autora kursu przez czas trwania kursu 
  6. Dostęp do aktualizacji kursu, tj. modułów tematycznych i instruktażowych prezentacji wideo

Czego się nauczę?

  • wybór celu kampanii (świadomość, decyzja, działanie) i budżetu
  • wybór kanałów promocji pod kątem celu i budżetu
  • wybór produktów do promocji pod kątem celu i kanałów
  • przygotowanie infrastruktury do promocji (strona lądowania) pod kątem celu i kanałów
  • przygotowanie kampanii od strony merytorycznej (tekst + grafika)
  • powiązanie infrastruktury z systemami zewnętrznymi (np. analityka, e-mail)
  • uruchomienie kampanii zgodnie z wybranym celem i budżetem
  • monitorowanie i ocena skuteczności przeprowadzonej kampanii (np. pod kątem konwersji)

Kurs jest edycją online kursu stacjonarnego “Kampania promocyjna w sieci” realizowanego we współpracy z Uniwersytetem Otwartym Uniwersytetu Warszawskiego.

5
Rated 5 out of 5
5 z 5 gwiazdek (na podstawie 15 opinii)

O autorze kursu

dr Przemysław Jóskowiak

Założyciel EECOM
(European Institute for E-commerce)

Od ponad 10 lat wspieram firmy i biznesy w uruchomieniu i optymalizacji swojej prezencji w sieci, w tym przede wszystkim prezencji e-commerce

W ramach agencji e-commerce Instytutu EECOM buduję sklepy internetowe, serwisy internetowe i platformy e-learningowe dla firm i biznesów, naturalnie na bazie WordPress

Od 2013 prowadzę specjalistyczne stacjonarne kursy e-commerce na Uniwersytecie Otwartym Uniwersytetu Warszawskiego: “E-commerce w praktyce”, “Kampania promocyjna w sieci” oraz “WordPress w e-commerce”

Jestem wykładowcą UW i UO UW oraz ekspertem Inkubatora UW

Tematy kursu

106lekcji30h

Wprowadzenie

Instrukcja obsługi platformy5:48
Harmonogram kursu
Program kursu
Zasady zaliczenia kursu
Certyfikat UO UW
Zaproszenie do grupy na Facebooku

WEBINARY – Terminy i nagrania

MODUŁ 1 – Podstawy działalności marketingowo-promocyjnej

MODUŁ 2 – Podstawowe pojęcia e-marketingowe

MODUŁ 3 – Cele kampanii i bazowa struktura promocji

MODUŁ 4 – Infrastruktura do promocji – strona lądowania

MODUŁ 5 – Przekazy i kreacje reklamowe

MODUŁ 6 – Uruchomienie kampanii promocyjnej

MODUŁ 7 – Kampania promocyjna od strony technicznej

MODUŁ 8 – Optymalizacja działań promocyjnych

Autor platformy kursyecommerce.pl

Dyrektor generalny w EECOM - European Institute for E-commerce --- Założyciel EECOM (European Institute for E-commerce), właściciel Stratego24, praktyk z wieloletnim doświadczeniem, autor kursów know-how “E-biznes w praktyce”, “E-marketing w praktyce”, “Business & Management”, “E-commerce w praktyce”, “Kampania promocyjna w sieci”, “Social media w e-commerce”, “WordPress w e-commerce” oraz podręczników know-how dla firm i biznesów o budowie profesjonalnej prezencji w sieci, wykładowca UW i UO UW, ekspert Inkubatora UW
0 (0 ratings)

7 Courses

271 students

367.00 
Ostatnia aktualizacja
3 marca 2021

Kurs zawiera

  • webinary na żywo - 12 godzin zegarowych
  • 8 modułów tematycznych
  • 90 lekcji treściowych
  • 71 prezentacji wideo (ponad 22 godzin zegarowych)
  • schematy i grafiki dydaktyczne
  • szablony dydaktyczne
  • materiały dydaktyczne PDF
  • formularz szybkich pytań w ramach wsparcia
  • dostęp nielimitowany
  • bezpłatne aktualizacje

Docelowi odbiorcy

  • jeśli chcesz promować towary fizyczne i kierować użytkownika na swój sklep internetowy
  • jeśli chcesz promować usługi i kierować użytkownika na swój serwis internetowy
  • jeśli chcesz promować produkty cyfrowe i kierować użytkownika na swój serwis internetowy
  • jeśli chcesz nauczyć się budować system promocji dla swojego biznesu
  • jeśli chcesz nauczyć się projektować i wdrażać kampanie promocyjne dla różnych celów marketingowo-promocyjnych (świadomość, decyzja, działanie)
  • jeśli chcesz nauczyć się budować współczesne strony lądowania dla swoich kampanii promocyjnych