Kampania promocyjna w sieci – Kurs UO UW

XI edycja kursu

30h
153
Początkujący
Odtwórz wideo
367.00 

Start 15.09.2021 r.

To już XI edycja kursu "Kampania promocyjna w sieci" na Uniwersytecie Otwartym UW, który poprowadzi Cię krok po kroku przez kolejne etapy uruchomienia promocji w sieci w postaci kampanii promocyjnej. Otrzymasz dostęp do 8 modułów tematycznych praktycznej wiedzy, instrukcji, przykładów i rozwiązań dla realizacji działań promocyjnych w sieci dla 3 najbardziej popularnych e-produktów w sieci.

Aktualizacja
15 września 2021

W pakiecie otrzymasz:

  1. Dostęp do 11 spotkań na żywo (webinary – 12 godzin zegarowych) zgodnie z harmonogramem grupy UO UW
  2. Dostęp do 8 modułów tematycznych, w ramach których omawiane są kluczowe zagadnienia do uruchomienia kampanii promocyjnej w sieci:
    • Podstawy działalności marketingowo-promocyjnej (Moduł 1)
    • Podstawowe pojęcia e-marketingowe (Moduł 2)
    • Cele kampanii i bazowa struktura promocji (Moduł 3)
    • Infrastruktura do promocji – strona lądowania (Moduł 4)
    • Przekazy i kreacje reklamowe (Moduł 5)
    • Uruchomienie kampanii promocyjnej (Moduł 6)
    • Kampania promocyjna od strony technicznej (Moduł 7)
    • Optymalizacja działań promocyjnych (Moduł 8)
  3. Dostęp do instruktażowych prezentacji wideo, które krok po kroku prowadzą Cię przez kolejne etapy realizacji działań promocyjnych w sieci
  4. Dostęp do modułów i prezentacji wideo zachowujesz także po zakończeniu kursu
  5. Dostęp do bezpośredniego wsparcia ze strony autora kursu przez czas trwania kursu 
  6. Dostęp do aktualizacji kursu, tj. modułów tematycznych i instruktażowych prezentacji wideo

Tematy kursu

102lekcji30h

Wprowadzenie

Instrukcja obsługi platformy17:08
Harmonogram kursu
Program kursu11:51
Zasady zaliczenia kursu
Certyfikat UO UW
Zaproszenie do grupy na Facebooku
Newsletter platformy

MODUŁ 1 – Podstawy działalności marketingowo-promocyjnej

MODUŁ 2 – Podstawowe pojęcia e-marketingowe

MODUŁ 3 – Cele kampanii i bazowa struktura promocji

MODUŁ 4 – Infrastruktura do promocji – strona lądowania

MODUŁ 5 – Przekazy i kreacje reklamowe

MODUŁ 6 – Uruchomienie kampanii promocyjnej

MODUŁ 7 – Kampania promocyjna od strony technicznej

MODUŁ 8 – Optymalizacja działań promocyjnych

logo-ds

Zyskasz kompetencje cyfrowe dla swojej pracy zawodowej i/lub własnego biznesu

Kompetencje marketingowe

Podstawowe umiejętności związane z realizacją działań marketingowo-promocyjnych

Kurs zawiera

  • webinary na żywo - 12 godzin zegarowych
  • 8 modułów tematycznych
  • 84 lekcji treściowych
  • 78 prezentacji wideo (ponad 24 godzin zegarowych)
  • schematy i grafiki dydaktyczne
  • szablony dydaktyczne
  • materiały dydaktyczne PDF
  • formularz szybkich pytań w ramach wsparcia
  • dostęp nielimitowany
  • bezpłatne aktualizacje

Czego się nauczę?

  • wybór celu kampanii (świadomość, decyzja, działanie) i budżetu
  • wybór kanałów promocji pod kątem celu i budżetu
  • wybór produktów do promocji pod kątem celu i kanałów
  • przygotowanie infrastruktury do promocji (strona lądowania) pod kątem celu i kanałów
  • przygotowanie kampanii od strony merytorycznej (tekst + grafika)
  • powiązanie infrastruktury z systemami zewnętrznymi (np. analityka, e-mail)
  • uruchomienie kampanii zgodnie z wybranym celem i budżetem
  • monitorowanie i ocena skuteczności przeprowadzonej kampanii (np. pod kątem konwersji)

Docelowi odbiorcy

  • jeśli chcesz promować towary fizyczne i kierować użytkownika na swój sklep internetowy
  • jeśli chcesz promować usługi i kierować użytkownika na swój serwis internetowy
  • jeśli chcesz promować produkty cyfrowe i kierować użytkownika na swój serwis internetowy
  • jeśli chcesz nauczyć się budować system promocji dla swojego biznesu
  • jeśli chcesz nauczyć się projektować i wdrażać kampanie promocyjne dla różnych celów marketingowo-promocyjnych (świadomość, decyzja, działanie)
  • jeśli chcesz nauczyć się budować współczesne strony lądowania dla swoich kampanii promocyjnych

Autor kursu i platformy kursyecommerce.pl

Dyrektor generalny w EECOM - European Institute for E-commerce --- Założyciel EECOM (European Institute for E-commerce), właściciel Stratego24, praktyk z wieloletnim doświadczeniem, autor kursów know-how “E-biznes w praktyce”, “E-marketing w praktyce”, “Business & Management”, “E-commerce w praktyce”, “Kampania promocyjna w sieci”, “Social media w e-commerce”, “WordPress w e-commerce” oraz podręczników know-how dla firm i biznesów o budowie profesjonalnej prezencji w sieci, wykładowca UW i UO UW, ekspert Inkubatora UW
0 (0 ratings)

16 Courses

630 students

0
TWÓJ KOSZYK
  • Koszyk jest pusty.