Już jest dostępny nowy minikurs "Sprzedaż towarów fizycznych poprzez sklep internetowy"

Już jest dostępny nowy minikurs "Sprzedaż towarów fizycznych poprzez sklep internetowy"

Kampania promocyjna w sieci - Promocja cyfrowa w kilku krokach - Kurs UO UW

XII edycja kursu

Odtwórz wideo

Kurs "Kampania promocyjna w sieci - Promocja cyfrowa w kilku krokach" na Uniwersytecie Otwartym UW poprowadzi Cię krok po kroku przez kolejne etapy uruchomienia promocji w sieci w postaci kampanii promocyjnej. Otrzymasz dostęp do 8 modułów tematycznych praktycznej wiedzy, instrukcji, przykładów i rozwiązań dla realizacji działań promocyjnych w sieci dla 3 najbardziej popularnych e-produktów w sieci.

Tematy kursu

Wprowadzenie

  • Instrukcja obsługi platformy
    17:08
  • Harmonogram kursu
  • Program kursu
    11:51
  • Zasady zaliczenia kursu
  • Certyfikat UO UW
  • Zaproszenie do grupy na Facebooku

MODUŁ 1 – Podstawy działalności marketingowo-promocyjnej
W tym module zapoznasz się z podstawami podjęcia działalności marketingowo-promocyjnej w sieci, w tym przede wszystkimi ze strategicznym znaczeniem systemu promocji

  • Lekcja 1 – Podstawowe działania marketingowe
    15:58
  • Lekcja 2 – Pozycja systemu promocji w systemie e-commerce
    09:37
  • Lekcja 3 – Strategiczne znaczenie systemu promocji
    06:32
  • Lekcja 4 – 5 kluczowych zasad w działalności marketingowo-promocyjnej
    15:58
  • Lekcja 5 – Podsumowanie
  • Do pobrania – Moduł 1 – Materiały dydaktyczne

MODUŁ 2 – Podstawowe pojęcia e-marketingowe
W tym module zapoznasz się z podstawowymi pojęciami e-marketingowymi, których właściwe zrozumienie pozwoli Ci podejmować lepsze decyzje marketingowo-promocyjne

  • Lekcja 1 – Pojęcie strategii e-marketingowej
    06:49
  • Lekcja 2 – Pojęcie ścieżki marketingowej
    10:37
  • Lekcja 3 – Pojęcie kanału promocyjnego
    08:00
  • Lekcja 4 – Segmentacja rynku + Profil podstawowy klienta
    12:11
  • Lekcja 5 – Profil USP klienta
    16:02
  • Lekcja 6 – Cele marketingowo-promocyjne
    13:48
  • Lekcja 7 – Pojęcie contentu
    14:58
  • Lekcja 8 – Pojęcie infrastruktury
    06:08
  • Lekcja 9 – Pojęcie kreacji reklamowej
    05:54
  • Lekcja 10 – Plan e-marketingowy
    13:50
  • Lekcja 11 – Szablon realizacji kampanii promocyjnej
    07:12
  • Lekcja 12 – Podstawowe etapy realizacji kampanii promocyjnej
    11:19
  • Lekcja 13 – Podsumowanie
  • Do pobrania – Moduł 2 – Materiały dydaktyczne

MODUŁ 3 – Cele kampanii i bazowa struktura promocji
W tym module dowiesz się, jak wybrać odpowiedni cel marketingowo-promocyjny wraz odpowiednim miernikiem liczbowym oraz jak wygląda bazowa struktura promocji dla każdego z celów

  • Lekcja 1 – Przegląd kluczowych pojęć i narzędzi
    13:03
  • Lekcja 2 – Studium przypadku – Reklama na FB
    44:55
  • Lekcja 3 – Kryteria oceny kampanii
    15:30
  • Lekcja 4 – Znaczenie kampanii promocyjnych
    07:26
  • Lekcja 5 – Zasady konstrukcji kampanii promocyjnej
    06:04
  • Lekcja 6 – Wybór celu kampanii promocyjnej
    13:53
  • Lekcja 7 – Podstawowe modele rozliczeniowe
    18:25
  • Lekcja 8 – Popularne działania marketingowo-promocyjne
    13:32
  • Lekcja 9 – Cele w bazowych kanałach promocji
    12:45
  • Lekcja 10 – Bazowa struktura promocji
    18:36
  • Lekcja 11 – Znaczenie profilu klienta dla struktury promocji
    07:45
  • Lekcja 12 – Szablon bazowej struktury promocji
    03:34
  • Lekcja 13 – Studium przypadku – Bazowa struktura promocji
    23:09
  • Lekcja 14 – Podsumowanie
  • Do pobrania – Moduł 3 – Materiały dydaktyczne
  • Ćwiczenie: Bazowa struktura promocji

MODUŁ 4 – Infrastruktura do promocji – strona lądowania
W tym module dowiesz się, jakie są różne rodzaje stron lądowania, jak wybrać stronę lądowania pod cel marketingowo-promocyjny oraz jako optymalizować strony lądowania

  • Lekcja 1 – Konstrukcja strony lądowania
    13:00
  • Lekcja 2 – Strona główna
    23:57
  • Lekcja 3 – Strona kategorii
    27:24
  • Lekcja 4 – Strona produktowa
    20:37
  • Lekcja 5 – Strona contentowa
    21:31
  • Lekcja 6 – Strona dedykowana
    21:39
  • Lekcja 7 – Studium przypadku – Kampania mbank.pl
    15:18
  • Lekcja 8 – Studium przypadku – Kampania ing.pl
    22:48
  • Lekcja 9 – Cele kampanii a strona lądowania
    15:21
  • Lekcja 10 – Optymalizacja strony lądowania
    21:18
  • Lekcja 11 – Kluczowe elementy strony lądowania
    08:25
  • Lekcja 12 – Przykład optymalizacji strony produktowej
    07:06
  • Lekcja 13 – Przykład optymalizacji strony contentowej
    11:17
  • Lekcja 14 – Wzór dedykowanej strony lądowania
    05:06
  • Lekcja 15 – Instrukcja budowy strony lądowania
    46:18
  • Lekcja 16 – Studium przypadku – Social selling
  • Lekcja 17 – Studium przypadku – Kampania ing.pl – 2
  • Lekcja 18 – Podsumowanie
  • Do pobrania – Moduł 4 – Materiały dydaktyczne
  • Ćwiczenie: Dedykowana strona lądowania

MODUŁ 5 – Przekazy i kreacje reklamowe
W tym module dowiesz się, jak tworzyć kreacje reklamowe w kluczowych kanałach promocji (Google, Facebook) przy zachowaniu korelacji ze stroną lądowania i danymi meta

  • Lekcja 1 – Kluczowe elementy korelacji
    11:29
  • Lekcja 2 – Google wyszukiwarka – Świadomość
    17:51
  • Lekcja 3 – Google wyszukiwarka – Decyzja
    17:17
  • Lekcja 4 – Google wyszukiwarka – Działanie
    13:36
  • Lekcja 5 – Facebook – Kreacje reklamowe
    11:32
  • Lekcja 6 – Facebook – Świadomość
    22:03
  • Lekcja 7 – Facebook – Decyzja
    16:34
  • Lekcja 8 – Facebook – Działanie
    16:47
  • Lekcja 9 – Google display – Kreacje reklamowe
    20:24
  • Lekcja 10 – Google display – Świadomość
    09:21
  • Lekcja 11 – Google display – Decyzja
    08:13
  • Lekcja 12 – Google display – Działanie
    09:28
  • Lekcja 13 – Podstawowe narzędzia do kreacji
    18:12
  • Lekcja 14 – Podsumowanie
  • Do pobrania – Moduł 5 – Materiały dydaktyczne

MODUŁ 6 – Uruchomienie kampanii promocyjnej
W tym module dowiesz się, jak wybrać odpowiedni kanał promocyjny oraz jak zaprojektować pełną kampanię za pomocą szablonu realizacji kampanii promocyjnej

  • Lekcja 1 – Ocena potencjału reklamowego
    11:27
  • Lekcja 2 – Ocena potencjału serwisu Facebook
    43:27
  • Lekcja 3 – Ocena potencjału wyszukiwarki Google
    40:16
  • Lekcja 4 – Ocena potencjału sieci displayowej Google
    24:13
  • Lekcja 5 – Wzorzec szablonu kampanii na świadomość
    31:40
  • Lekcja 6 – Wzorzec szablonu kampanii na decyzję
    16:43
  • Lekcja 7 – Wzorzec szablonu kampanii na działanie
    21:03
  • Lekcja 8 – Kampania promocyjna w spojrzeniu całościowym – akademiaanalytics.pl
    38:39
  • Lekcja 9 – Kampania promocyjna w spojrzeniu całościowym – cosslodkiego.com.pl
    35:22
  • Lekcja 10 – Ocena skuteczności kampanii promocyjnej
    50:37
  • Lekcja 11 – Podsumowanie
  • Do pobrania – Moduł 6 – Materiały dydaktyczne

MODUŁ 7 – Kampania promocyjna od strony technicznej
W tym module dowiesz się, jakie kroki techniczne trzeba wykonać, aby uruchomić proste kampanie promocyjne w kluczowych kanałach promocji

  • Lekcja 1 – Bazowe kanały promocji – Formaty i targetowanie
    21:06
  • Lekcja 2 – Prosta kampania w sieci wyszukiwania Google
    36:10
  • Lekcja 3 – Prosta kampania w sieci displayowej Google
    38:54
  • Lekcja 4 – Prosta kampania w serwisie Facebook + Instagram
    45:46
  • Lekcja 5 – Prosta kampania w serwisie LinkedIn
    29:29

MODUŁ 8 – Optymalizacja działań promocyjnych
W tym module dowiesz się, jak optymalizować swoje kampanie promocyjne po stronie różnych elementów szablonu realizacji kampanii

  • Lekcja 1 – Przykłady kampanii displayowych
    18:42
  • Lekcja 2 – Przykłady kampanii e-mail marketingowych
    25:11
  • Lekcja 3 – Przykłady kampanii w serwisie LinkedIn
    14:59
  • Lekcja 4 – Przykład optymalizacji oferty
    11:58
  • Lekcja 5 – Przykład budowy profilu klienta
    10:49
  • Lekcja 6 – Przykład działań remarketingowych
    13:04
  • Lekcja 7 – Remarketing i mierzenie konwersji – Facebook + Instagram
    23:05
  • Lekcja 8 – Remarketing i mierzenie konwersji – Google
  • Lekcja 9 – Remarketing i mierzenie konwersji – LinkedIn

Kompetencje marketingowe

Podstawowe umiejętności związane z realizacją działań marketingowo-promocyjnych

Co zawiera kurs?

  • webinary na żywo - 11 spotkań
  • 8 modułów tematycznych
  • 84 lekcji treściowych
  • 78 prezentacji wideo (ponad 24 godzin zegarowych)
  • schematy i grafiki dydaktyczne
  • dostęp do dedykowanej platformy treningowej
  • szablony dydaktyczne
  • materiały dydaktyczne PDF
  • formularz szybkich pytań w ramach wsparcia
  • dostęp nielimitowany
  • bezpłatne aktualizacje

Czego się nauczę?

  • wybór celu kampanii (świadomość, decyzja, działanie) i budżetu
  • wybór kanałów promocji pod kątem celu i budżetu
  • wybór produktów do promocji pod kątem celu i kanałów
  • przygotowanie infrastruktury do promocji (strona lądowania) pod kątem celu i kanałów
  • przygotowanie kampanii od strony merytorycznej (tekst + grafika)
  • powiązanie infrastruktury z systemami zewnętrznymi (np. analityka, e-mail)
  • uruchomienie kampanii zgodnie z wybranym celem i budżetem
  • monitorowanie i ocena skuteczności przeprowadzonej kampanii (np. pod kątem konwersji)

Dla kogo kurs?

  • jeśli chcesz promować towary fizyczne i kierować użytkownika na swój sklep internetowy
  • jeśli chcesz promować usługi i kierować użytkownika na swój serwis internetowy
  • jeśli chcesz promować produkty cyfrowe i kierować użytkownika na swój serwis internetowy
  • jeśli chcesz nauczyć się budować system promocji dla swojego biznesu
  • jeśli chcesz nauczyć się projektować i wdrażać kampanie promocyjne dla różnych celów marketingowo-promocyjnych (świadomość, decyzja, działanie)
  • jeśli chcesz nauczyć się budować współczesne strony lądowania dla swoich kampanii promocyjnych

O autorze kursu

dr Przemysław Jóskowiak
Dyrektor generalny w EECOM
Dyrektor generalny w EECOM - European Institute for E-commerce --- Założyciel EECOM (European Institute for E-commerce), właściciel Stratego24, praktyk z wieloletnim doświadczeniem, autor kursów know-how “E-biznes w praktyce”, “E-marketing w praktyce”, “Business & Management”, “E-commerce w praktyce”, “Kampania promocyjna w sieci”, “Social media w e-commerce”, “WordPress w e-commerce” oraz podręczników know-how dla firm i biznesów o budowie profesjonalnej prezencji w sieci, wykładowca UW i UO UW, ekspert Inkubatora UW
0
TWÓJ KOSZYK
  • Koszyk jest pusty.