Już jest dostępny nowy minikurs "Sprzedaż towarów fizycznych poprzez sklep internetowy"

Już jest dostępny nowy minikurs "Sprzedaż towarów fizycznych poprzez sklep internetowy"

Sprzedaż towarów fizycznych poprzez sklep internetowy – Minikurs otwarty

Odtwórz wideo
199.00 

Kurs “Sprzedaż towarów fizycznych poprzez sklep internetowy” poprowadzi Cię krok po kroku przez proces uruchomienia własnej sprzedaży towarów fizycznych za pośrednictwem sklepu internetowego (i nie tylko). Dowiesz się, co ma kluczowe znaczenie przy sprzedaży towarów, jak podjąć kluczowe decyzje strategiczne, zbudować zautomatyzowany system e-commerce i zwiększyć szansę na sukces sprzedażowy.

Tematy kursu

Sprzedaż towarów fizycznych poprzez sklep internetowy
W tym minikursie zapoznasz się z kluczowymi cechami sprzedaży towarów fizycznych w sieci, dowiesz się, jak wdrożyć własną sprzedaż oraz poznasz przykłady realnych e-sklepów, dzięki czemu będziesz mógł się zainspirować i przygotować do własnej działalności

  • Wstęp – Podstawowe zagadnienia przy sprzedaży towarów fizycznych
    15:53
  • Lekcja 1 – Towar fizyczny jako e-produkt
    23:08
  • Lekcja 2 – Kluczowe cechy sprzedaży towarów
    01:01:33
  • Lekcja 3 – Wybór grupy docelowej i produktu
    45:06
  • Lekcja 4 – Wybór systemu sprzedaży
    01:09:46
  • Lekcja 5 – Wybór systemów uzupełniających
    55:00
  • Lekcja 6 – Przykład 1: Displate.com
    27:58
  • Lekcja 7 – Przykład 2: Akardo.pl
    21:38
  • Lekcja 8 – Przykład 3: Dekoria.pl
    20:59
  • Lekcja 9 – Przykład 4: Zalando.com
    36:34
  • Lekcja 10 – Szablon wdrożenia sprzedaży towarów
    18:09
  • Do pobrania – Materiały dydaktyczne
  • Test certyfikacyjny – Kompetencje sprzedażowe (e-commerce)

Kompetencje sprzedażowe

Podstawowe umiejętności związane z uruchomieniem sprzedaży w sieci (sprzedaży e-commerce)

Certyfikat dla ścieżki e-commerce

Kurs jest częścią ścieżki edukacyjnej dla rozwoju współczesnych kompetencji cyfrowych w biznesie i pracy zawodowej - Dla każdej części możesz otrzymać certyfikat

Kończysz wszystkie lekcje kursu

Musisz kliknąć przycisk "Ukończ lekcję" przy każdej lekcji

Przystępujesz do testu certyfikacyjnego

Musisz osiągnąć minimalny próg 80% poprawnych odpowiedzi

Generujesz i pobierasz certyfikat

Na tej stronie musisz kliknąć "Ukończ kurs" i możesz pobrać certyfikat

Co zawiera kurs?

  • 11 lekcji treściowych
  • ponad 6 godzin prezentacji wideo
  • schematy i grafiki dydaktyczne
  • materiały dydaktyczne do pobrania
  • test certyfikacyjny
  • formularz szybkich pytań w ramach wsparcia
  • dostęp nielimitowany
  • bezpłatne aktualizacje

Czego się nauczę?

  • podstawowe zagadnienia przy sprzedaży towarów fizycznych
  • znaczenie towaru fizycznego jako e-produktu
  • co wyróżnia sprzedaż towarów fizycznych pod kątem kluczowych pojęć e-commerce takich jak model biznesowy, łańcuch sprzedaży, Unikalna Oferta Sprzedaży
  • jak wybrać towar pod grupę docelową
  • jak wybrać narzędzie sprzedażowe pod swoją ofertę i grupę docelową
  • jak dobrać systemy partnerskie do systemu sprzedaży i zbudować zautomatyzowany system e-commerce
  • co wyróżnia Displate.com (studium przypadku)
  • co wyróżnia Akardo.pl (studium przypadku)
  • co wyróżnia Dekoria.pl (studium przypadku)
  • co wyróżnia Zalando.com (studium przypadku)
  • jak wykorzystać szablon wdrożenia sprzedaży towarów fizycznych

Dla kogo kurs?

  • jeśli chcesz rozpocząć działalność biznesową w sieci (prezencja marketingowo-wizerunkowa)
  • jeśli chcesz rozpocząć działalność sprzedażową w sieci (prezencja e-commerce)
  • jeśli chcesz zoptymalizować swoją bieżącą działalność biznesową i/lub sprzedażową
  • jeśli sprzedajesz lub chcesz sprzedawać towary fizyczne, usługi tradycyjne, produkty cyfrowe

O autorze kursu

dr Przemysław Jóskowiak
Dyrektor generalny w EECOM
Dyrektor generalny w EECOM - European Institute for E-commerce --- Założyciel EECOM (European Institute for E-commerce), właściciel Stratego24, praktyk z wieloletnim doświadczeniem, autor kursów know-how “E-biznes w praktyce”, “E-marketing w praktyce”, “Business & Management”, “E-commerce w praktyce”, “Kampania promocyjna w sieci”, “Social media w e-commerce”, “WordPress w e-commerce” oraz podręczników know-how dla firm i biznesów o budowie profesjonalnej prezencji w sieci, wykładowca UW i UO UW, ekspert Inkubatora UW
0
TWÓJ KOSZYK
  • Koszyk jest pusty.