WordPress w e-commerce – Kurs otwarty

30h
Początkujący
Odtwórz wideo
450.00 

W ramach kursu “WordPress w e-commerce” nauczysz się, w jaki sposób wykorzystać system zarządzania treścią (CMS) WordPress do budowy własnej prezencji w sieci i sprzedaży e-commerce. Kurs obejmuje 30 godzin dydaktycznych, pracujesz na roboczej instalacji systemu WordPress i korzystasz z bezpośredniego wsparcia prowadzącego.

Aktualizacja
16 września 2021
Liczba kursantów

61

Tematy kursu

86lekcji30h

Wprowadzenie

Instrukcja obsługi platformy17:08
Harmonogram kursu
Program kursu10:05
Dyplom EECOM
Dlaczego WordPress?18:32
WordPress do budowy systemu e-commerce16:06
Instalacja robocza WordPress4:24
Newsletter platformy

MODUŁ 1 – Uruchomienie systemu WordPress

MODUŁ 2 – Podstawowa funkcjonalność WordPress

MODUŁ 3 – Kluczowe funkcje do sprzedaży e-commerce

MODUŁ 4 – Wybór odpowiedniego motywu

MODUŁ 5 – Budowa sklepu internetowego

MODUŁ 6 – Budowa serwisu internetowego

MODUŁ 7 – Budowa platformy e-learningowej

MODUŁ 8 – Narzędzia dodatkowe WordPress

MODUŁ 9 – Motyw Neve (moduł dodatkowy)

logo-ds

Zyskasz kompetencje cyfrowe dla swojej pracy zawodowej i/lub własnego biznesu

Kompetencje techniczne

Podstawowe umiejętności związane z technicznym uruchomieniem prezencji www

Kurs zawiera

  • 9 modułów tematycznych
  • 72 lekcji treściowych
  • 72 prezentacji wideo (ponad 25 godzin zegarowych)
  • dostęp do instalacji roboczej WordPress
  • przykładowe materiały graficzne
  • materiały dydaktyczne PDF
  • formularz szybkich pytań w ramach wsparcia
  • dostęp nielimitowany
  • bezpłatne aktualizacje

Czego się nauczę?

  • Jak uruchomić system WordPress
  • Jak wygląda podstawowa funkcjonalność systemu WordPress
  • Jak wybrać odpowiedni motyw (lekcje bazują na motywach darmowych, choć omawiane są także wybrane motywy płatne)
  • Jak uruchomić infrastrukturę sprzedażową systemu WordPress, tj. wtyczkę WooCommerce (do budowy e-sklepu lub stron sprzedażowych z funkcjonalnością koszyka).
  • Jak uruchomić funkcjonalność wspierającą działalność e-commerce (i nie tylko), w tym do obsługi logistyki, płatności, e-mail marketingu, formularzy kontaktowych, analityki, SEO, kwestii związanych z ochroną danych osobowych itp.
  • Jak zbudować strefę contentową (blog, galeria itp.) do realizacji strategii content marketingowej.
  • Jak wykorzystać system WordPress do działań marketingowo-promocyjnych – budowa stron lądowania.
  • Jak wykorzystać dodatkowe narzędzia systemu WordPress

Docelowi odbiorcy

  • jeśli chcesz zbudować sklep internetowy do sprzedaży towarów fizycznych lub chcesz zmienić swoją aktualną infrastrukturę (w ramach optymalizacji)
  • jeśli chcesz zbudować serwis internetowy do sprzedaży usług lub chcesz zmienić swoją aktualną infrastrukturę (w ramach optymalizacji)
  • jeśli chcesz zbudować platformę e-learningową do sprzedaży produktów cyfrowych (także w modelu abonenckim) lub chcesz zmienić swoją aktualną infrastrukturę (w ramach optymalizacji)
  • jeśli chcesz posiadać funkcjonalną i elastyczną infrastrukturę do content marketingu (inspiracje, trendy, aranżacje, stylizacje, blog ekspercki, poradniki, artykuły itp.) i działań SEO
  • jeśli chcesz posiadać funkcjonalną i elastyczną infrastrukturę do realizacji kampanii promocyjnych poprzez dedykowane strony lądowania (landing pages)

Autor kursu i platformy kursyecommerce.pl

Dyrektor generalny w EECOM - European Institute for E-commerce --- Założyciel EECOM (European Institute for E-commerce), właściciel Stratego24, praktyk z wieloletnim doświadczeniem, autor kursów know-how “E-biznes w praktyce”, “E-marketing w praktyce”, “Business & Management”, “E-commerce w praktyce”, “Kampania promocyjna w sieci”, “Social media w e-commerce”, “WordPress w e-commerce” oraz podręczników know-how dla firm i biznesów o budowie profesjonalnej prezencji w sieci, wykładowca UW i UO UW, ekspert Inkubatora UW
0 (0 ratings)

16 Courses

636 students

0
TWÓJ KOSZYK
  • Koszyk jest pusty.