WordPress w e-commerce – Kurs otwarty

21h
8
Początkujący

Kurs “WordPress w e-commerce” nauczy Cię, w jaki sposób wykorzystać system zarządzania treścią (CMS) WordPress do budowy własnej prezencji w sieci i sprzedaży e-commerce. Kurs trwa 4 tygodnie (od momentu aktywacji), pracujesz na roboczej instalacji systemu WordPress i korzystasz z bezpośredniego wsparcia prowadzącego.

Z kursu dowiesz się przede wszystkim, jak wybrać motyw, jak uruchomić sklep internetowy (towary fizyczne) lub serwis ze stronami sprzedażowymi (usługi, abonament), jak wdrożyć funkcjonalności do obsługi logistyki, płatności online, e-mail marketingu, formularzy kontaktowych, analityki, SEO, jak zbudować strefę dla content marketingu (blog) oraz jak zbudować strony lądowania pod kampanie promocyjne.

Zapoznaj się z programem kursu:

W pakiecie otrzymasz:

  1. Dostęp do 9 modułów tematycznych i 80 lekcji (w tym 70 lekcji wideo) do przerobienia, w ramach których omawiane są 3 motywy do budowy sklepu internetowego, serwisu internetowego i platformy e-learningowej oraz ponad 20 kluczowych wtyczek rozszerzających podstawową funkcjonalność WordPress:
    • Uruchomienie systemu WordPress (Moduł 1)
    • Podstawowa funkcjonalność WordPress (Moduł 2)
    • Kluczowe funkcje do sprzedaży e-commerce (Moduł 3)
    • Wybór odpowiedniego motywu (Moduł 4)
    • Budowa sklepu internetowego (Moduł 5)
    • Budowa serwisu internetowego (Moduł 6)
    • Budowa platformy e-learningowej (Moduł 7)
    • Narzędzia dodatkowe WordPress (Moduł 8)
    • Motyw Neve (Moduł 9 – dodatkowy)
  2. Dostęp do instruktażowych prezentacji wideo (ponad 21 godzin zegarowych), które krok po kroku prowadzą Cię przez kolejne etapy budowy własnej prezencji w sieci i uruchomienia sprzedaży e-commerce za pośrednictwem systemu WordPress
  3. Dostęp do modułów i prezentacji wideo zachowujesz także po zakończeniu kursu
  4. Dostęp do roboczej instalacji systemu WordPress na czas trwania kursu (4 tygodnie) + 2 tygodnie ekstra
  5. Dostęp do bezpośredniego wsparcia ze strony autora kursu, który weryfikuje etapy realizacji instrukcji z nagrań wideo przez czas trwania kursu (4 tygodnie)
  6. Dostęp do aktualizacji kursu, tj. modułów tematycznych i instruktażowych prezentacji wideo

Czego się nauczę?

  • Jak uruchomić system WordPress
  • Jak wygląda podstawowa funkcjonalność systemu WordPress
  • Jak wybrać odpowiedni motyw (lekcje bazują na motywach darmowych, choć omawiane są także wybrane motywy płatne)
  • Jak uruchomić infrastrukturę sprzedażową systemu WordPress, tj. wtyczkę WooCommerce (do budowy e-sklepu lub stron sprzedażowych z funkcjonalnością koszyka).
  • Jak uruchomić funkcjonalność wspierającą działalność e-commerce (i nie tylko), w tym do obsługi logistyki, płatności, e-mail marketingu, formularzy kontaktowych, analityki, SEO, kwestii związanych z ochroną danych osobowych itp.
  • Jak zbudować strefę contentową (blog, galeria itp.) do realizacji strategii content marketingowej.
  • Jak wykorzystać system WordPress do działań marketingowo-promocyjnych – budowa stron lądowania.
  • Jak wykorzystać dodatkowe narzędzia systemu WordPress

Kurs jest edycją online kursu stacjonarnego “WordPress w e-commerce” realizowanego we współpracy z Uniwersytetem Otwartym Uniwersytetu Warszawskiego.

5
Rated 5 out of 5
5 z 5 gwiazdek (na podstawie 15 opinii)

O autorze kursu

dr Przemysław Jóskowiak

Założyciel EECOM
(European Institute for E-commerce)

Od ponad 10 lat wspieram firmy i biznesy w uruchomieniu i optymalizacji swojej prezencji w sieci, w tym przede wszystkim prezencji e-commerce

W ramach agencji e-commerce Instytutu EECOM buduję sklepy internetowe, serwisy internetowe i platformy e-learningowe dla firm i biznesów, naturalnie na bazie WordPress

Od 2013 prowadzę specjalistyczne stacjonarne kursy e-commerce na Uniwersytecie Otwartym Uniwersytetu Warszawskiego: “E-commerce w praktyce”, “Kampania promocyjna w sieci” oraz “WordPress w e-commerce”

Jestem wykładowcą UW i UO UW oraz ekspertem Inkubatora UW

Koszt udziału w kursie: 450 zł brutto

Wystawiam faktury VAT

Po zakończeniu kursu otrzymasz certyfikat ukończenia kursu 🙂

Tematy kursu

82lekcji21h

Wprowadzenie

Instrukcja obsługi platformy5:48
Harmonogram kursu
Program kursu10:05
Certyfikat EECOM
Dlaczego WordPress?18:32
WordPress do budowy systemu e-commerce16:06
Instalacja robocza WordPress4:24

MODUŁ 1 – Uruchomienie systemu WordPress

MODUŁ 2 – Podstawowa funkcjonalność WordPress

MODUŁ 3 – Kluczowe funkcje do sprzedaży e-commerce

MODUŁ 4 – Wybór odpowiedniego motywu

MODUŁ 5 – Budowa sklepu internetowego

MODUŁ 6 – Budowa serwisu internetowego

MODUŁ 7 – Budowa platformy e-learningowej

MODUŁ 8 – Narzędzia dodatkowe WordPress

MODUŁ 9 – Motyw Neve (moduł dodatkowy)

Autor platformy kursyecommerce.pl

Dyrektor generalny w EECOM - European Institute for E-commerce --- Założyciel EECOM (European Institute for E-commerce), właściciel Stratego24, praktyk z wieloletnim doświadczeniem, autor kursów know-how “E-biznes w praktyce”, “E-marketing w praktyce”, “Business & Management”, “E-commerce w praktyce”, “Kampania promocyjna w sieci”, “Social media w e-commerce”, “WordPress w e-commerce” oraz podręczników know-how dla firm i biznesów o budowie profesjonalnej prezencji w sieci, wykładowca UW i UO UW, ekspert Inkubatora UW
0 (0 ratings)

7 Courses

271 students

450.00 
Ostatnia aktualizacja
5 marca 2021

Kurs zawiera

  • ponad 21 godzin zegarowych instruktażowych prezentacji wideo
  • 9 modułów tematycznych
  • 80 lekcji do przerobienia, w tym 70 lekcji wideo
  • dostęp do instalacji roboczej WordPress
  • przykładowe materiały graficzne
  • materiały dydaktyczne PDF
  • formularz szybkich pytań w ramach wsparcia
  • dostęp nielimitowany
  • bezpłatne aktualizacje

Docelowi odbiorcy

  • jeśli chcesz zbudować sklep internetowy do sprzedaży towarów fizycznych lub chcesz zmienić swoją aktualną infrastrukturę (w ramach optymalizacji)
  • jeśli chcesz zbudować serwis internetowy do sprzedaży usług lub chcesz zmienić swoją aktualną infrastrukturę (w ramach optymalizacji)
  • jeśli chcesz zbudować platformę e-learningową do sprzedaży produktów cyfrowych (także w modelu abonenckim) lub chcesz zmienić swoją aktualną infrastrukturę (w ramach optymalizacji)
  • jeśli chcesz posiadać funkcjonalną i elastyczną infrastrukturę do content marketingu (inspiracje, trendy, aranżacje, stylizacje, blog ekspercki, poradniki, artykuły itp.) i działań SEO
  • jeśli chcesz posiadać funkcjonalną i elastyczną infrastrukturę do realizacji kampanii promocyjnych poprzez dedykowane strony lądowania (landing pages)