Już jest dostępny nowy minikurs "Sprzedaż towarów fizycznych poprzez sklep internetowy"

Już jest dostępny nowy minikurs "Sprzedaż towarów fizycznych poprzez sklep internetowy"

Wybór systemu sprzedaży dla biznesu online (e-commerce) - Minikurs otwarty

Odtwórz wideo
199.00 

Kurs “Wybór systemu sprzedaży dla biznesu online (e-commerce)” poprowadzi Cię krok po kroku przez proces wyboru infrastruktury technicznej (sklep internetowy lub serwis z modułem sprzedażowym) odpowiedniej dla Twojej działalności biznesowo-sprzedażowej. Dowiesz się, czym jest współczesny system sprzedaży, jaka jest jego rola w systemie e-commerce, jakie są dostępne opcje infrastrukturalne i czym powinieneś się kierować przy wyborze systemu sprzedaży dla swojego e-biznesu.

Tematy kursu

Wybór systemu sprzedaży dla biznesu online (e-commerce)
W tym minikursie dowiesz się, czym jest system sprzedaży z definicji i od strony technicznej, jakie są jego rodzaje, struktury i realne przykłady oraz przede wszystkim, jak wybrać system sprzedaży dla swojego e-produktu i modelu biznesowego

  • Instrukcja obsługi platformy
    17:08
  • Wstęp – Podstawowe zagadnienia przy wyborze systemów sprzedaży
    10:20
  • Lekcja 1 – System e-commerce i system sprzedaży
    35:29
  • Lekcja 2 – System sprzedaży w ramach Strategii 6C
    13:03
  • Lekcja 3 – Podział systemów sprzedaży
    07:09
  • Lekcja 4 – System dedykowany a system ogólny
    30:55
  • Lekcja 5 – System zewnętrzny a system własny
    41:19
  • Lekcja 6 – System sprzedaży a prezencje w sieci
    26:50
  • Lekcja 7 – E-produkty a systemy sprzedaży
    30:40
  • Lekcja 8 – Jak wybrać system sprzedaży?
    24:19
  • Do pobrania – Materiały dydaktyczne
  • Test certyfikacyjny – Kompetencje sprzedażowe (e-commerce)

Kompetencje sprzedażowe

Podstawowe umiejętności związane z uruchomieniem sprzedaży w sieci (sprzedaży e-commerce)

Certyfikat dla ścieżki e-commerce

Kurs jest częścią ścieżki edukacyjnej dla rozwoju współczesnych kompetencji cyfrowych w biznesie i pracy zawodowej - Dla każdej części możesz otrzymać certyfikat

Kończysz wszystkie lekcje kursu

Musisz kliknąć przycisk "Ukończ lekcję" przy każdej lekcji

Przystępujesz do testu certyfikacyjnego

Musisz osiągnąć minimalny próg 80% poprawnych odpowiedzi

Generujesz i pobierasz certyfikat

Na tej stronie musisz kliknąć "Ukończ kurs" i możesz pobrać certyfikat

Co zawiera kurs?

  • 9 lekcji treściowych
  • ponad 230 minut prezentacji wideo
  • schematy i grafiki dydaktyczne
  • materiały dydaktyczne do pobrania
  • test certyfikacyjny
  • formularz szybkich pytań w ramach wsparcia
  • dostęp nielimitowany
  • bezpłatne aktualizacje

Czego się nauczę?

  • podstawowe zagadnienia przy wyborze systemu sprzedaży jako fundamentu działalności e-commerce
  • znaczenie systemu sprzedaży dla systemu e-commerce i współczesnych e-biznesów
  • miejsce systemu sprzedaży w ramach modelu strategicznego 6C
  • dostępne systemy sprzedażowe
  • podział systemów według kryterium przeznaczenia na systemy dedykowane i ogólne
  • podział systemów według kryterium własności na systemy zewnętrzne i własne
  • wybór systemu sprzedaży pod kątem rodzaju prezencji w sieci
  • rekomendacje wyboru systemu sprzedaży dla poszczególnych e-produktów
  • pytania kontrolne dla wyboru odpowiedniego systemu sprzedaży

Dla kogo kurs?

  • jeśli chcesz rozpocząć działalność biznesową w sieci (prezencja marketingowo-wizerunkowa)
  • jeśli chcesz rozpocząć działalność sprzedażową w sieci (prezencja e-commerce)
  • jeśli chcesz zoptymalizować swoją bieżącą działalność biznesową i/lub sprzedażową
  • jeśli sprzedajesz lub chcesz sprzedawać towary fizyczne, usługi tradycyjne, produkty cyfrowe

O autorze kursu

dr Przemysław Jóskowiak
Dyrektor generalny w EECOM
Dyrektor generalny w EECOM - European Institute for E-commerce --- Założyciel EECOM (European Institute for E-commerce), właściciel Stratego24, praktyk z wieloletnim doświadczeniem, autor kursów know-how “E-biznes w praktyce”, “E-marketing w praktyce”, “Business & Management”, “E-commerce w praktyce”, “Kampania promocyjna w sieci”, “Social media w e-commerce”, “WordPress w e-commerce” oraz podręczników know-how dla firm i biznesów o budowie profesjonalnej prezencji w sieci, wykładowca UW i UO UW, ekspert Inkubatora UW
0
TWÓJ KOSZYK
  • Koszyk jest pusty.