Już jest dostępny nowy minikurs "Sprzedaż towarów fizycznych poprzez sklep internetowy"

Już jest dostępny nowy minikurs "Sprzedaż towarów fizycznych poprzez sklep internetowy"

Wymagania formalno-prawne dla biznesu i sprzedaży online - Minikurs otwarty

Odtwórz wideo
199.00 

Kurs “Wymagania formalno-prawne dla biznesu i sprzedaży online” omawia najważniejsze czynności formalno-prawne, które trzeba wykonać przy realizacji działalności biznesowej w sieci (prezencja wizerunkowa), a w szczególności przy sprzedaży e-commerce. Wiedza z kursu przeznaczona jest dla tych, którzy chcą działać w sieci w sposób bezpieczny i zgodny z prawem oraz którzy chcą budować wizerunek profesjonalnego dostawcy towarów fizycznych, usług tradycyjnych lub produktów cyfrowych (sklepy i serwisy internetowe, platformy e-learningowe).

Tematy kursu

Wymagania formalno-prawne dla biznesu i sprzedaży online
W tym minikursie dowiesz się, jakie wymogi formalno-prawne musisz spełnić, aby działać w sieci w sposób bezpieczny i zgodny z prawem oraz abyś mógł budować wizerunek profesjonalnego dostawcy wybranego produktu

  • Wstęp – Podstawowe zagadnienia formalno-prawne
    08:13
  • Lekcja 1 – Forma prawna dla działalności biznesowej online
    17:32
  • Lekcja 2 – Kwestie podatkowe przy sprzedaży online
    18:10
  • Lekcja 3 – Kasa fiskalna przy sprzedaży online
    11:09
  • Lekcja 4 – Dokumenty prawne do sprzedaży online
    30:02
  • Lekcja 5 – Ochrona danych osobowych (RODO) przy sprzedaży online
    33:17
  • Lekcja 6 – Dostosowanie sklepu lub serwisu internetowego do wymogów formalno-prawnych
    40:44
  • Lekcja 7 – Podsumowanie wymogów formalno-prawnych
    10:55
  • Do pobrania – Materiały dydaktyczne
  • Test certyfikacyjny – Kompetencje sprzedażowe (e-commerce)

Kompetencje sprzedażowe

Podstawowe umiejętności związane z uruchomieniem sprzedaży w sieci (sprzedaży e-commerce)

Certyfikat dla ścieżki e-commerce

Kurs jest częścią ścieżki edukacyjnej dla rozwoju współczesnych kompetencji cyfrowych w biznesie i pracy zawodowej - Dla każdej części możesz otrzymać certyfikat

Kończysz wszystkie lekcje kursu

Musisz kliknąć przycisk "Ukończ lekcję" przy każdej lekcji

Przystępujesz do testu certyfikacyjnego

Musisz osiągnąć minimalny próg 80% poprawnych odpowiedzi

Generujesz i pobierasz certyfikat

Na tej stronie musisz kliknąć "Ukończ kurs" i możesz pobrać certyfikat

Co zawiera kurs?

  • 8 lekcji treściowych
  • 170 minut prezentacji wideo
  • schematy i grafiki dydaktyczne
  • materiały dydaktyczne do pobrania
  • test certyfikacyjny
  • formularz szybkich pytań w ramach wsparcia
  • dostęp nielimitowany
  • bezpłatne aktualizacje

Czego się nauczę?

  • podstawowe wymogi formalno-prawne dla działalności biznesowej i/lub sprzedażowej (e-commerce) w sieci
  • wybór formy prawnej dla działalności w sieci
  • korzyści wynikające z rejestracji działalności gospodarczej
  • najważniejsze kwestie związane z podatkiem VAT dla sprzedających w sieci
  • kwestia kasy fiskalnej w sprzedaży e-commerce
  • kluczowe dokumenty prawne do realizacji działalności biznesowej i sprzedaży w sieci
  • zasady ochrony danych osobowych zgodnie z RODO
  • dostosowanie sklepu i serwisu internetowego do wymogów formalno-prawnych, w tym wdrożenie mechanizmu zgód
  • znaczenie certyfikatu SSL
  • checklista najważniejszych czynności formalno-prawnych

Dla kogo kurs?

  • jeśli chcesz rozpocząć działalność biznesową w sieci (prezencja marketingowo-wizerunkowa)
  • jeśli chcesz rozpocząć działalność sprzedażową w sieci (prezencja e-commerce)
  • jeśli chcesz zoptymalizować swoją bieżącą działalność biznesową i/lub sprzedażową
  • jeśli sprzedajesz lub chcesz sprzedawać towary fizyczne, usługi tradycyjne, produkty cyfrowe

O autorze kursu

dr Przemysław Jóskowiak
Dyrektor generalny w EECOM
Dyrektor generalny w EECOM - European Institute for E-commerce --- Założyciel EECOM (European Institute for E-commerce), właściciel Stratego24, praktyk z wieloletnim doświadczeniem, autor kursów know-how “E-biznes w praktyce”, “E-marketing w praktyce”, “Business & Management”, “E-commerce w praktyce”, “Kampania promocyjna w sieci”, “Social media w e-commerce”, “WordPress w e-commerce” oraz podręczników know-how dla firm i biznesów o budowie profesjonalnej prezencji w sieci, wykładowca UW i UO UW, ekspert Inkubatora UW
0
TWÓJ KOSZYK
  • Koszyk jest pusty.