5
Rated 5 out of 5
5 z 5 gwiazdek (na podstawie 22 opinii)

KURS OTWARTY

E-COMMERCE
W PRAKTYCE

Naucz się dobrych podstaw sprzedaży e-commerce

Krok po kroku do własnego e-biznesu i sprzedaży w sieci

Odtwórz wideo

Kurs “E-commerce w praktyce” poprowadzi Cię krok po kroku przez kolejne etapy budowy i uruchomienia własnego e-biznesu w postaci e-sklepu lub serwisu internetowego. To 10 modułów tematycznych praktycznej wiedzy, instrukcji, przykładów i rozwiązań dla 3 najbardziej popularnych e-produktów w sieci – wszystko do natychmiastowego i samodzielnego wdrożenia.

dr Przemysław Jóskowiak

Autor kursów e-commerce
Dyrektor generalny EECOM - European Institute for E-commerce

Kurs jest dla Ciebie

jeśli chcesz rozpocząć lub zoptymalizować sprzedaż towarów fizycznych (poprzez sklep internetowy)

jeśli chcesz rozpocząć lub zoptymalizować sprzedaż usług (poprzez serwis internetowy)

jeśli chcesz rozpocząć lub zoptymalizować sprzedaż produktów cyfrowych (dostęp do zamkniętej treści)

jeśli chcesz nauczyć się budować profesjonalną prezencję w sieci

10 modułów tematycznych

77 lekcji treściowych

68 prezentacji wideo

ponad 18 godzin zegarowych instrukcji wideo

schematy i grafiki dydaktyczne

szablony dydaktyczne

Kurs da Ci dostęp do zasobów na 30 godzin zegarowych indywidualnej pracy (prezentacje wideo + zasoby tekstowo-graficzne), dzięki czemu zyskasz wiedzę i narzędzia do uruchomienia własnej sprzedaży e-commerce w sieci pod kątem swojego wybranego produktu

MODUŁ 1

Podstawy działalności e-commerce

Zapoznasz się z podstawami prowadzenia działalności e-commerce w sieci, przede wszystkimi z kluczowymi pojęciami e-commerce, których właściwe zrozumienie pomoże Ci podjąć odpowiednie decyzje strategiczne dla sprzedaży produktów w sieci

MODUŁ 2

Pierwsze decyzje strategiczne

Dowiesz się, jakie znaczenie mają pierwsze decyzje strategiczne dla budowy profesjonalnej prezencji w sieci oraz dlaczego wdrożenie Strategii 6C jest najlepszą drogą do osiągnięcia tego celu

MODUŁ 3

Budowa systemu e-commerce

Dowiesz się, czym jest system e-commerce od strony praktycznej oraz jakie są najważniejsze etapy budowy takiego systemu. Poznasz także szablon wdrożenia sprzedaży e-commerce, który pozwoli Ci uporządkować kolejne działania

MODUŁ 4

Wybór systemu sprzedaży

Dowiesz się, czym jest system sprzedaży od strony technicznej, jakie są jego rodzaje, struktury i realne przykłady oraz przede wszystkim, jak wybrać system sprzedaży dla swojego e-produktu i modelu biznesowego

MODUŁ 5

Wybór systemów uzupełniających

Zyskasz podstawowe informacje o systemach uzupełniających (podsystemach) wspierających funkcjonowanie systemu e-commerce oraz o tym, jak wybrać systemy odpowiednie dla swojej firmy lub biznesu

MODUŁ 6

Sprzedaż towarów fizycznych

Zapoznasz się z istotą i kluczowymi cechami sprzedaży towarów fizycznych oraz poznasz przykłady realnych e-sklepów, dzięki czemu będziesz mógł się zainspirować i przygotować do własnej działalności

MODUŁ 7

Sprzedaż usług (tradycyjnych)

Zapoznasz się z istotą i kluczowymi cechami sprzedaży usług w sieci oraz poznasz przykłady realnych e-biznesów, dzięki czemu będziesz mógł się zainspirować i przygotować do własnej działalności

Zobacz przykładową lekcję:
"Podstawowe pojęcia e-commerce"
Moduł 1 - Lekcja 1

Odtwórz wideo

Zobacz przykładową lekcję:
"Pojęcie e-biznesu"
Moduł 1 - Lekcja 2

Odtwórz wideo

MODUŁ 8

Sprzedaż dostępu (produkty cyfrowe)

Zapoznasz się z istotą i kluczowymi cechami sprzedaży dostępu w sieci oraz poznasz przykłady realnych e-biznesów, dzięki czemu będziesz mógł się zainspirować i przygotować do własnej działalności

MODUŁ 9

Wymagania formalno-prawne

Dowiesz się, jakie wymogi formalno-prawne musisz spełnić, aby działać w sieci w sposób bezpieczny i zgodny z prawem oraz abyś mógł budować wizerunek profesjonalnego dostawcy wybranego e-produktu

MODUŁ 10

Strategia 6C w praktyce

Dowiesz się, jak praktycznie wykorzystać Strategię 6C do budowy profesjonalnej prezencji w sieci dla swojego e-biznesu, czyli jakie czynności musisz podjąć krok po kroku. Moduł jest podsumowaniem poprzednich części

Opinie o kursie

WordPress w e-commerce

Rated 5 out of 5
22 kwietnia 2021

WordPress w e-commerce, to po E-commerce w praktyce mój drugi kurs ukończony pod skrzydłami Przemysława Jóskowiaka. Powracający klient to chyba najlepsza wizytówka umiejętności i jakości prowadzonych przez niego zajęć. Wartością dodaną jest wzrost poczucia własnej wartości kiedy już w czasie zajęć człowiek uświadomi sobie, że stronę internetową może stworzyć sobie sam. POLECAM!

Małgorzata Borowska

E-commerce w praktyce

Rated 5 out of 5
10 kwietnia 2021

Ten kurs to absolutne „must have” dla osób rozpoczynających swoją przygodę z e-commerce. Pomaga uniknąć kosztownych potknięć i błędów na etapie przygotowań i podejmowania decyzji o wyborze poszczególnych rozwiązań. Każdy omawiany temat wizualizowany jest na przykładzie konkretnego biznesu. W moim odczuciu, pieniądze wydane na ten kurs były inwestycją, a nie kosztem. Zakres informacji, który otrzymujemy w materiałach oraz otwartość i gotowość prowadzącego do dzielenie się wiedzą przekroczyły, i to znacznie, moje oczekiwania. Zdecydowanie POLECAM!

Małgorzata Borowska

E-commerce w praktyce

Rated 5 out of 5
23 marca 2021

Serdecznie polecam kurs każdej osobie stawiającej pierwsze kroki w świecie E-commerce. Duża ilość materiałów i praktycznych wskazówek od czego zacząć planując swój e-biznes.
Ogromna wiedza i doświadczenie prowadzącego. Dzięki wiedzy uzyskanej na kursie podjąłem decyzję o rozpoczęciu pracy nad uruchomieniem swojego e-biznesu.

Paweł Mazewski, Audytor wewnętrzny

E-commerce w praktyce

Rated 5 out of 5
31 lipca 2020

Dr Jóskowiak ma niewyczerpane pokłady PRAKTYCZNEJ wiedzy nt. funkcjonowania rynku e-commerce. Na swoim kursie w przystępnej formie przekazuje sprawdzone rozwiązania i zasady prowadzenia własnego e-biznesu. Wiedza przekazana w trakcie kursu pozwala również na uniknięcie fazy “uczenia się na własnych błędach” dla osób stawiające pierwsze kroki w e-bizniesie. Polecam!

Konrad Godlewski

dr Przemysław Jóskowiak

Autor kursów e-commerce
Dyrektor generalny EECOM - European Institute for E-commerce

Założyciel EECOM (European Institute for E-commerce), właściciel Stratego24, praktyk z wieloletnim doświadczeniem, autor kursów know-how “E-biznes w praktyce”, “E-marketing w praktyce”, “Business & Management”, “E-commerce w praktyce”, “Kampania promocyjna w sieci”, “Social media w e-commerce”, “WordPress w e-commerce” oraz podręczników know-how dla firm i biznesów o budowie profesjonalnej prezencji w sieci, wykładowca UW i UO UW, ekspert Inkubatora UW

KUPUJĘ DOSTĘP DO KURSU

E-COMMERCE
W PRAKTYCE

KURS OTWARTY

Koszt udziału w kursie:

400 zł

- Wystawiam faktury VAT -

Zapisz się do newslettera, aby zyskać rabat 10%

0
TWÓJ KOSZYK
  • Koszyk jest pusty.