5
Rated 5 out of 5
5 z 5 gwiazdek (na podstawie 22 opinii)

KURS OTWARTY

KAMPANIA PROMOCYJNA
W SIECI

Naucz się realizować działania promocyjne w sieci

Krok po kroku do skutecznej promocji w sieci

Odtwórz wideo

3 największe korzyści kursu:

Kurs "Kampania promocyjna w sieci" poprowadzi Cię krok po kroku przez kolejne etapy uruchomienia działalności promocyjnej w sieci w postaci prostych, ale skutecznych kampanii promocyjnych. Otrzymasz dostęp do 8 modułów tematycznych praktycznej wiedzy, instrukcji, przykładów i rozwiązań dla realizacji działań promocyjnych w sieci dla 3 najbardziej popularnych e-produktów w sieci.

dr Przemysław Jóskowiak

Autor kursów e-commerce
Dyrektor generalny EECOM - European Institute for E-commerce

Kurs jest dla Ciebie

jeśli chcesz promować towary fizyczne i kierować użytkownika na swój sklep internetowy

jeśli chcesz promować usługi i kierować użytkownika na swój serwis internetowy

jeśli chcesz promować produkty cyfrowe i kierować użytkownika na swój serwis internetowy

jeśli chcesz nauczyć się budować system promocji dla swojego biznesu

jeśli chcesz nauczyć się projektować i wdrażać kampanie promocyjne dla różnych celów marketingowo-promocyjnych (świadomość, decyzja, działanie)

jeśli chcesz nauczyć się budować współczesne strony lądowania dla swoich kampanii promocyjnych

8 modułów tematycznych

84 lekcji treściowych

78 prezentacji wideo

ponad 24 godziny zegarowe instrukcji wideo

schematy i grafiki dydaktyczne

szablony dydaktyczne

Kurs da Ci dostęp do zasobów na 30 godzin zegarowych indywidualnej pracy (prezentacje wideo + zasoby tekstowo-graficzne), dzięki czemu zyskasz wiedzę i narzędzia do uruchomienia własnej kampanii promocyjnej pod kątem swojego wybranego produktu

MODUŁ 1

Podstawy działalności marketingowo-promocyjnej

Zapoznasz się z podstawami podjęcia działalności marketingowo-promocyjnej w sieci, w tym przede wszystkimi ze strategicznym znaczeniem systemu promocji

MODUŁ 2

Podstawowe pojęcia e-marketingowe

Zapoznasz się z podstawowymi pojęciami e-marketingowymi, których właściwe zrozumienie pozwoli Ci podejmować lepsze decyzje marketingowo-promocyjne

MODUŁ 3

Cele kampanii i bazowa struktura promocji

Dowiesz się, jak wybrać odpowiedni cel marketingowo-promocyjny wraz odpowiednim miernikiem liczbowym oraz jak wygląda bazowa struktura promocji dla każdego z celów

MODUŁ 4

Infrastruktura do promocji – strona lądowania

Dowiesz się, jakie są różne rodzaje stron lądowania, jak wybrać stronę lądowania pod cel marketingowo-promocyjny oraz jako optymalizować strony lądowania

MODUŁ 5

Przekazy i kreacje reklamowe

Dowiesz się, jak tworzyć kreacje reklamowe w kluczowych kanałach promocji (Google, Facebook) przy zachowaniu korelacji ze stroną lądowania i danymi meta

MODUŁ 6

Uruchomienie kampanii promocyjnej

Dowiesz się, jak wybrać odpowiedni kanał promocyjny oraz jak zaprojektować pełną kampanię za pomocą szablonu realizacji kampanii promocyjnej

Zobacz przykładową lekcję:
"Podstawowe działania marketingowe"
Moduł 1 - Lekcja 1

Odtwórz wideo

Zobacz przykładową lekcję:
"Pozycja systemu promocji w e-commerce"
Moduł 1 - Lekcja 2

Odtwórz wideo

MODUŁ 7

Kampania promocyjna od strony technicznej

Dowiesz się, jakie kroki techniczne trzeba wykonać, aby uruchomić proste kampanie promocyjne w kluczowych kanałach promocji

MODUŁ 8

Optymalizacja działań promocyjnych

Dowiesz się, jak optymalizować swoje kampanie promocyjne po stronie różnych elementów szablonu realizacji kampanii

Opinie o kursie

Kampania promocyjna w sieci

Rated 5 out of 5
12 stycznia 2021

Bardzo polecam każdemu kto potrzebuje zaistnieć w sieci – niezależnie czy zamierza zrobić to samodzielnie czy świadomie współpracować z kimkolwiek w tym zakresie. Kurs wyróżnia się trzema silnymi stronami: zakresem tematycznym, praktyczną wiedzą prowadzącego oraz dostępem do świetnie przygotowanych materiałów. Jest to połączenie przewodnika (w którym punkt po punkcie omawiane są istotne kwestie) z praktycznymi przykładami pozwalającymi na zrozumienie jak przełożyć teorię na praktykę biznesową. Prowadzący bazując na swoim doświadczeniu przeprowadza uczestników przez poszczególne etapy kampanii promocyjnej. Dzieli się swoją wiedzą dotyczącą zarówno dobrych praktyk jak i dostępnych narzędzi. Dodatkowo sama platforma jest niezwykle wygodna i daje dużą swobodę pracy we własnym tempie. Niezależnie czy szukasz instrukcji czy inspiracji znajdziesz to podczas kursu.

Katarzyna Rzewuska

Kurs Kampania promocyjna w sieci

Rated 5 out of 5
22 grudnia 2020

Zdecydowanie polecam ten kurs każdemu, kto samodzielnie tworzy kampanie w Internecie. Jest kompleksowy, wyjaśnia wszystko krok po korku, i – co najważniejsze – skupia się na praktycznej stronie działań. Liczne przykłady, konkretne sugestie i inspiracje pozwalają na wdrożenie prezentowanej wiedzy od zaraz. Polecam!

Katarzyna Stroińska

Kurs Kampania promocyjna w sieci

Rated 5 out of 5
2 grudnia 2020

Chciałabym bardzo podziękować za szkolenie „Kampania promocyjna w sieci” i z czystym sumieniem mogę polecić ten kurs osobom, które tak jak ja na początku, nie mają żadnej wiedzy z tej tematyki. Kurs spełnił moje oczekiwania w 100%, a cotygodniowe spotkania online z dr. Jóskowiakiem to naprawdę świetny początek do tego, aby rozsmakować się w szeroko pojętej promocji w sieci. Zajęcia przygotowane były bardzo profesjonalnie, zgodnie z planem, który zakładał stopniowe poszerzanie wiedzy, rozpoczynając od podstaw. Każdy poruszany aspekt omawiany był jasno i zrozumiale w oparciu o wiele aktualnych przykładów. Oprócz tego pojawiło się mnóstwo wskazówek praktycznych oraz przydatnych linków do polecanych programów, dzięki którym ćwiczenia można było rozpocząć dosłownie od zaraz. Dodatkowy atut to materiały udostępniane w ramach tej platformy, które pozwoliły na wcześniejsze zapoznanie się z zakresem programowym szkolenia i stanowiły znakomitą bazę, uzupełnianą wiedzą podczas spotkań online, w trakcie których nie zabrakło również czasu na zadawanie pytań i wyjaśnienie wszelkich wątpliwości. Jestem bardzo zadowolona z faktu, że mogłam uczestniczyć w tym szkoleniu i myślę, że chętnie skorzystam z następnych, w ramach tej oferty.

Katarzyna Mateja

dr Przemysław Jóskowiak

Autor kursów e-commerce
Dyrektor generalny EECOM - European Institute for E-commerce

Założyciel EECOM (European Institute for E-commerce), właściciel Stratego24, praktyk z wieloletnim doświadczeniem, autor kursów know-how “E-biznes w praktyce”, “E-marketing w praktyce”, “Business & Management”, “E-commerce w praktyce”, “Kampania promocyjna w sieci”, “Social media w e-commerce”, “WordPress w e-commerce” oraz podręczników know-how dla firm i biznesów o budowie profesjonalnej prezencji w sieci, wykładowca UW i UO UW, ekspert Inkubatora UW

Zobacz jeszcze platformę w akcji:

KUPUJĘ DOSTĘP DO KURSU

KAMPANIA
PROMOCYJNA
W SIECI

KURS OTWARTY

Teraz korzystniej o 20%:

320 zł

Cena regularna: 400 zł

- Wystawiam faktury VAT -

0
TWÓJ KOSZYK
  • Koszyk jest pusty.