Tutaj znajdziesz opinie osób, które uczestniczyły w kursach realizowanych
w ramach Uniwersytetu Otwartego UW lub w kursach otwartych (edycja specjalna). Jeśli Ty również skorzystałeś z tej wiedzy, także możesz zostawić swoją opinię

5
Rated 5 out of 5
5 z 5 gwiazdek (na podstawie 15 opinii)

Kampania promocyjna w sieci

Rated 5 out of 5
12 stycznia 2021

Bardzo polecam każdemu kto potrzebuje zaistnieć w sieci – niezależnie czy zamierza zrobić to samodzielnie czy świadomie współpracować z kimkolwiek w tym zakresie. Kurs wyróżnia się trzema silnymi stronami: zakresem tematycznym, praktyczną wiedzą prowadzącego oraz dostępem do świetnie przygotowanych materiałów. Jest to połączenie przewodnika (w którym punkt po punkcie omawiane są istotne kwestie) z praktycznymi przykładami pozwalającymi na zrozumienie jak przełożyć teorię na praktykę biznesową. Prowadzący bazując na swoim doświadczeniu przeprowadza uczestników przez poszczególne etapy kampanii promocyjnej. Dzieli się swoją wiedzą dotyczącą zarówno dobrych praktyk jak i dostępnych narzędzi. Dodatkowo sama platforma jest niezwykle wygodna i daje dużą swobodę pracy we własnym tempie. Niezależnie czy szukasz instrukcji czy inspiracji znajdziesz to podczas kursu.

Katarzyna Rzewuska

Kurs Kampania promocyjna w sieci

Rated 5 out of 5
22 grudnia 2020

Zdecydowanie polecam ten kurs każdemu, kto samodzielnie tworzy kampanie w Internecie. Jest kompleksowy, wyjaśnia wszystko krok po korku, i – co najważniejsze – skupia się na praktycznej stronie działań. Liczne przykłady, konkretne sugestie i inspiracje pozwalają na wdrożenie prezentowanej wiedzy od zaraz. Polecam!

Katarzyna Stroińska

WordPress w e-commerce

Rated 5 out of 5
13 grudnia 2020

Kurs w 100% spełnił moje oczekiwania, nawet powiem więcej: nie spodziewałam się, że praca z WordPress tak mnie wciągnie. Bardzo mi się podobało odpowiednie połączenie teorii i praktyki. Narzędzia wykorzystane podczas kursu dają wiele możliwości i pomogły rozwinąć moje umiejętności. Chciałabym bardzo podziękować prowadzącemu za ciekawe zajęcia na żywo i wyczerpujące odpowiedzi na wszystkie pytania. Mogę z czystym sumieniem polecić ten kurs każdemu, kto chciałby zacząć swoją przygodę z WordPressem.

Svetlana Galant

WordPress w e-commerce

Rated 5 out of 5
12 grudnia 2020

Dzięki temu kursowi uświadomiłam sobie, że mogę dużo rzeczy sama zrobić, to nie jest takie straszne.
Zmotywował mnie do utworzenia własnej strony internetowej.
Polecam!

Magdalena S.

Kurs Kampania promocyjna w sieci

Rated 5 out of 5
2 grudnia 2020

Chciałabym bardzo podziękować za szkolenie „Kampania promocyjna w sieci” i z czystym sumieniem mogę polecić ten kurs osobom, które tak jak ja na początku, nie mają żadnej wiedzy z tej tematyki. Kurs spełnił moje oczekiwania w 100%, a cotygodniowe spotkania online z dr. Jóskowiakiem to naprawdę świetny początek do tego, aby rozsmakować się w szeroko pojętej promocji w sieci. Zajęcia przygotowane były bardzo profesjonalnie, zgodnie z planem, który zakładał stopniowe poszerzanie wiedzy, rozpoczynając od podstaw. Każdy poruszany aspekt omawiany był jasno i zrozumiale w oparciu o wiele aktualnych przykładów. Oprócz tego pojawiło się mnóstwo wskazówek praktycznych oraz przydatnych linków do polecanych programów, dzięki którym ćwiczenia można było rozpocząć dosłownie od zaraz. Dodatkowy atut to materiały udostępniane w ramach tej platformy, które pozwoliły na wcześniejsze zapoznanie się z zakresem programowym szkolenia i stanowiły znakomitą bazę, uzupełnianą wiedzą podczas spotkań online, w trakcie których nie zabrakło również czasu na zadawanie pytań i wyjaśnienie wszelkich wątpliwości. Jestem bardzo zadowolona z faktu, że mogłam uczestniczyć w tym szkoleniu i myślę, że chętnie skorzystam z następnych, w ramach tej oferty.

Katarzyna Mateja

Kampania promocyjna w sieci

Rated 5 out of 5
2 grudnia 2020

Bardzo dobry kurs, prowadzony w ciekawy sposób i zawierający mnóstwo praktycznej wiedzy. Podobała mi się również forma kursu: platforma e-learningowa + spotkania na żywo. Prowadzący bardzo ciekawie opowiada i podaje dużo przykładów z życia 🙂 Polecam!

Magda M, analityk danych

E-commerce w praktyce

Rated 5 out of 5
31 lipca 2020

Dr Jóskowiak ma niewyczerpane pokłady PRAKTYCZNEJ wiedzy nt. funkcjonowania rynku e-commerce. Na swoim kursie w przystępnej formie przekazuje sprawdzone rozwiązania i zasady prowadzenia własnego e-biznesu. Wiedza przekazana w trakcie kursu pozwala również na uniknięcie fazy “uczenia się na własnych błędach” dla osób stawiające pierwsze kroki w e-bizniesie. Polecam!

Konrad Godlewski

Kurs E-commerce w praktyce

Rated 5 out of 5
14 lipca 2020

Ogrom praktycznej wiedzy ale też i przykładów z życia wziętych pozwalających ją przyswoić. Forma kursu spełniła nasze oczekiwania a Prowadzący (Przemek – Pozdrawiamy:)) był zawsze gotów do pomocy i objaśnień poruszanych tematów w ciekawy i przystępny sposób.

Maciek & Darek

Kampania promocyjna w sieci

Rated 5 out of 5
29 czerwca 2020

Prowadzę usługowe wydawnictwo, specjalizujące się w dość wąskiej branży (gospodarka). Pracując od wielu lat dla stałych Klientów zaniedbałem kwestię promocji własnej firmy, Dzięki kursowi otrzymałem dużą dawkę doskonale usystematyzowanej i przystępnie podanej wiedzy którą mam zamiar wykorzystać dla przebudowy prezencji i promocji własnej marki w sieci. Dzięki Przemek, jesteś doskonałym wykładowcą 🙂

Piotr Perzyna, właściciel nowemedia24.pl

Kampania promocyjna w sieci

Rated 5 out of 5
29 maja 2020

Do kursu przystąpiłam pełna obaw , ale i nadziei . Obawiałam się tej tematyki , bo wydawała mi się trudna i niezrozumiała , ale jednocześnie miałam świadomość , że potrzebuje wiedzy z tego zakresu . Z zajęć na zajęcia , krok po kroku zaczęłam oswajać się z tematem . Materiały przygotowane przez prowadzącego są bardzo jasne, czytelne i dodatkowo uzupełnione wyczerpującymi objaśnieniami . Co najważniejsze , zawsze można liczyć na pomoc ze strony Przemka . Atmosfera podczas zajęć jest miła i motywująca . Dzięki temu mam ochotę oraz energię i staram się przełożyć pozyskaną wiedzę na realne działania związane z rozwojem mojej firmy . Niezdecydowanym – polecam !

Monika Tomala

Kurs Kampania promocyjna w sieci

Rated 5 out of 5
29 maja 2020

Rewelacja! Kurs w systematyczny sposób, krok po kroku, wprowadza w teorię i praktykę promocji w Internecie. Synteza najważniejszych treści w tak złożonym i rozbudowanym temacie jest nie lada wyzwaniem. Autorowi udało się to znakomicie. Nawet jeśli masz doświadczenie w marketingu, to warto zweryfikować swoje postrzeganie rzeczywistości z tym, o czym uczy Przemek. Mnie osobiście kurs dał wymierne korzyści i wiedzę, którą dalej poszerzam, wykorzystuję w pracy i zarabiam na niej pieniądze.

Jacek Sobkowski, niezależny konsultant w CONTRADE.pl

E-marketing w praktyce

Rated 5 out of 5
14 maja 2018

Kurs E-marketing w praktyce pomógł mi zyskać wiele cennych praktycznych umiejętności. Bardzo doceniam ćwiczenia wykonywane w czasie zajęć, ale również prace do realizacji w domu, które omawiane potem były na kursie. Zajęcia prowadzone były w sposób bardzo ciekawy i dynamiczny. Kursanci otrzymują obszerne i imponująco uporządkowane materiały w postaci prezentacji. Zaczerpnęłam ponadto od prowadzącego bardzo cenną inspirację do budowy mojej strony internetowej prezentującej usługi tłumaczeniowe. Dziękuję!

Wioletta, tłumacz

E-marketing w praktyce

Rated 5 out of 5
11 maja 2018

Uczestniczyłam w kursie E-marketing w praktyce i jestem zachwycona poziomem tego kursu. Jest to jeden z najlepszych kursów w jakich uczestniczyłam. Wiedza jest bardzo przydatna i praktyczna, co bardzo ważne. Prowadzący przystępnie tłumaczy zagadnienia i zależy mu na tym aby uczestnicy nauczyli się stosować zdobytą wiedzę w praktyce. Ponieważ zmiany w marketingu następują błyskawicznie, na pewno będę korzystała z kolejnych edycji. Serdecznie polecam:)

Małgorzata Twardo, Właściciel, Emte Logistyka

E-marketing w praktyce

Rated 5 out of 5
10 maja 2018

Prowadzę nieduży biznes. W ciągu ćwierć wieku tak diametralnie zmieniło się jego prowadzenie, że poczułem się bezradny. Tradycyjne metody stały się nieskuteczne. Musiałem zdobyć wiedzę jak działać we współczesnym świecie i kurs E-marketingu świetnie to usystematyzował. Wiele rozwiązań okazało się genialnych. Jedna z promocji na Facebooku którą zrobiłem po kursie przyniosła dwukrotnie więcej przychodu niż taka sama rok wcześniej. Rzecz niby prosta – zmiana tylko jednego czynnika. Wcześniej nie miałem o nim pojęcia.

Wojciech

Kurs E-marketing w praktyce

Rated 5 out of 5
9 maja 2018

Jestem bardzo zadowolona z kursu. Otrzymałam sporo przydatnej wiedzy i wskazówek, które mogłam przełożyć na swoje działania. Charyzma prowadzącego i jego otwarte, serdeczne podejście do kursantów sprawia, że nawet trudniejsze zagadnienia są łatwo przyswajalne.

Anna Polońska

Fajnie, że uczestniczyłeś w kursach, warsztatach lub szkoleniach, które prowadziłem i prowadzę. Mam nadzieję, że spełniły Twoje oczekiwania. Tutaj możesz zostawić swoją opinię. Zaznacz proszę, w czym dokładnie uczestniczyłeś, abym mógł zweryfikować Twoją ocenę. Swój adres e-mail podajesz tylko do kontaktu ze mną i tylko w celu ewentualnego omówienia opinii 🙂

W polityce prywatności zamieściliśmy szczegółowy opis tego, w jaki sposób przetwarzamy dane osobowe z formularza: Polityka prywatności