W ramach rozbudowy swoich funkcjonalności e-commerce serwis społecznościowy Pinterest podjął decyzję o strategicznym partnerstwie z twórcami WooCommerce, najbardziej popularnej wtyczki e-commerce do systemu
W marcu bieżącego roku austriacka platforma GoStudent rozszerzyła swój zasięg globalny o ogromny rynek amerykański. Startup EdTech obecny jest już w ponad 23 krajach, gdzie miesięcznie oferowanych jest ponad 1,5 mln
W 2021 roku rynek sprzedaży e-commerce w Europie przekroczył wartość 170 mld euro, co oznacza wzrost o 17 procent w porównaniu z rokiem poprzednim. W roku 2022 oczekiwany jest kolejny wzrost o 30 procent do poziomu
Towary fizyczne to bez wątpienia najważniejsza kategoria produktowa na rynku e-commerce i niewątpliwie do liderów sprzedaży należą produkty modowe i kosmetyczne. Widać to po nieprzerwanie rosnącej liczbie sklepów
Płatności Blik to bez wątpienia duże udogodnienie dla kupujących w sieci i z tego względu coraz częściej wybierana metoda płatności w Polsce. Sklepy i serwisy internetowe, które chcą uwarunkować większą skuteczność
Workday (workday.com) jest dostawcą cloudowych aplikacji (tzw. usługi w chmurze) przede wszystkim do zarządzania finansami i zasobami ludzkimi, które mają wspierać przedsiębiorstwa i biznesy z różnych branż i
Według najnowszego rankingu najcenniejszych polskich firm e-commerce w roku 2021 (kwiecień 2021) wśród 20 najbardziej wartościowych biznesów sprzedających w sieci znalazła się także firma GWD Concept ze swoim
Z artykułu dowiesz się, jak powinno wyglądać skuteczne pozycjonowanie marki w sieci pod kątem swojej grupy odbiorców i na bazie swojej posiadanej oferty.
Sprzedaż w sieci czy też po prostu prezencja w sieci musi bazować na skutecznym systemie promocji kierującym użytkowników na naszą stronę. Duże znaczenie mają tutaj kampanie promocyjne, które mogą być realizowane w