Displate na liście najcenniejszych polskich firm e-commerce 2021

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

Według najnowszego rankingu najcenniejszych polskich firm e-commerce w roku 2021 (kwiecień 2021) wśród 20 najbardziej wartościowych biznesów sprzedających w sieci znalazła się także firma GWD Concept ze swoim globalnym sklepem internetowym Displate (displate.com).

W przeciwieństwie do tradycyjnych liderów takiego rankingu, czyli sklepów i platform sprzedażowych oferujących popularne towary fizyczne (odzież, obuwie, elektronika itp.), Displate działa w branży sztuki współczesnej. Ich produktem są unikalne metalowe plakaty z niekonwencjonalnymi grafikami (stąd nazwa displate), które są głównie sprzedawane na rynek angielskojęzyczny. Według rankingu Forbesa wartość rynkowa Displate to obecnie 273 mln zł, co oznacza wzrost o 98,3% w porównaniu z rokiem poprzednim. Tym samym biznes znalazł się na 12 pozycji rankingu przed takimi graczami jak Militaria, Domodi, Bonito. Niezaprzeczalnym liderem pozostaje Allegro z wyceną  na poziomie 58,1 mld zł (wzrost o 258,2%), a na drugim miejscu plasuje się Eobuwie (wartość to 5 mld zł, czyli wzrost o 289,4%).

Źródło: Forbes, czerwiec 2021, str. 57

Dowiedz się więcej

Inne publikacje

Wtyczka WooCommerce Przelewy24 z szybkim Blikiem

Płatności Blik to bez wątpienia duże udogodnienie dla kupujących w sieci i z tego względu coraz częściej wybierana metoda płatności w Polsce. Sklepy i serwisy internetowe, które chcą uwarunkować większą skuteczność sprzedaży, powinny ją u siebie wdrożyć.

Workday zwiększa przychody ze sprzedaży subskrypcji

Workday (workday.com) jest dostawcą cloudowych aplikacji (tzw. usługi w chmurze) przede wszystkim do zarządzania finansami i zasobami ludzkimi, które mają wspierać przedsiębiorstwa i biznesy z różnych branż i różnych wielkości w procesie transformacji i automatyzacji cyfrowej.

Jak pozycjonować swoją markę w sieci?

Z artykułu dowiesz się, jak powinno wyglądać skuteczne pozycjonowanie marki w sieci pod kątem swojej grupy odbiorców i na bazie swojej posiadanej oferty.

0
TWÓJ KOSZYK
  • Koszyk jest pusty.